Home Actualitat BMW inicia una nova era amb el Sèrie 4 Coupé
BMW inicia una nova era amb el Sèrie 4 Coupé

BMW inicia una nova era amb el Sèrie 4 Coupé

0
0

Quan a finals de l’any 2011 BMW va donar vida a l’actual generació de la Sèrie 3 ho va fer amb les versions berlina i familiar, mentre que el coupé continuava sent el ja existent, renovat l’any anterior. La marca alemanya s’havia proposat diferenciar perfectament les carrosseries berlina i familiar respecte de la més esportiva, identificada per primera vegada amb el dígit 4 i presentada mundialment a principis d’aquest any al Saló de Detroit.

BMW serie 4. Presentación Madrid 23 y 24 de septiembre de 2013

Ara que ja tenim aquí el Sèrie 4 Coupé, si agafeu el metre i el compareu amb el Sèrie 3 Coupé veureu que el cotxe que us presentem és més llarg (2,6 centímetres) i també més gran (5 cm) la distància entre uns eixos notablement més amples: 4,5 cm el davanter i 8 el posterior, que per primera vegada en un BMW determina l’amplada màxima del cotxe. Si a tot això hi afegiu que el sostre és 1,6 cm més baix entendreu no només per què aquest cotxe és tan atractiu sinó també l’aplom que les seves proporcions li atorguen sobre l’asfalt. I si ens posem en un nivell més tècnic, us direm que el repartiment de pesos entre els dos eixos és perfecte (50:50), que factors com la refinada tecnologia del xassís, la direcció electromecànica que no nota les forces generades pel conjunt propulsor i el centre de gravetat més baix de tota la gamma de models de BMW incrementen encara més les qualitats esportives d’aquest Sèrie 4 Coupé.

En l’apartat motriu, el Sèrie 4 arriba al mercat amb  dos moderns motors de gasolina (6 cilindres en línia pel 435i i 4 cilindres pel 428i) dotats de la més recent tecnologia BMW Twin Power Turbo i, no caldria ni dir-ho, amb injecció directa. I pels incondicionals del dièsel, el 420d. Per a tots aquesta propulsors, canvi manual de sis marxes o bé l’automàtic esportiu de vuit, aquest últim opcional i per uns 2.500 euros. Independentment de quina sigui la transmissió escollida, les versions de gasolina també poden disposar de tracció total x-Drive; en aquest cas el preu puja un 2.600 euros. Al novembre arribaran les versions 420i, 420d x-Drive i 430d y a la primavera del 2014, més. Quant a sistemes de seguretat, assistència a la conducció i connectivitat, difícilment trobareu a faltar res entre el complet assortiment d’opcions.

etiquetes:

Deixa un comentari