Home Actualitat Centre Porsche Girona: El número 1
Centre Porsche Girona: El número 1

Centre Porsche Girona: El número 1

0
0

vdm_porsche_009Per quarta vegada en els seus nou anys d’existència, el Centre Porsche Girona va ser distingit l’any 2012 com el Millor Concessionari de la marca alemanya a la península Ibèrica, guardó que ja havia conquerit els anys 2009 i 2010 en les actuals instal·lacions inaugurades el 2006, i l’any 2004 a l’establiment anterior.

Text: Josep Casanovas / Fotos: Antoni Torras

Hem estat al Centre Porsche Girona –en el seu moment va ser el primer de l’Estat espanyol en oferir la nova imatge dels concessionaris de la marca-, hem visitat les diferents seccions i hem conversat amb Rosa Isern, l’emprenedora i dinàmica dona que el dirigeix. Les instal·lacions són àmplies i diàfanes; i la situació, privilegiada. “Per donar un bon servei cal tenir espai, i nosaltres el posseïm. Vens aquí i veus tot el que has de veure, tota la gamma de models de Porsche”, afirma Isern. “I també tenim una situació molt bona –afegeix- en un punt de fàcil accés pels clients, a peu de l’autopista. En condicions normals s’arriba aquí sense congestions de trànsit i no hi ha cap problema per aparcar”.

vdm_porsche_018El reconeixement  com a Millor Concessionari de l’Any té una gran importància per a tots i cadascun dels establiments que formen la xarxa Porsche a la península Ibèrica, perquè es concedeix segons les puntuacions atorgades pels clients en cadascun dels quatre apartats que componen les enquestes elaborades per la marca: servei tècnic, procés de compra, procés d’entrega i instal·lacions. A més d’haver aconseguit la millor puntuació absoluta, el Centre Porsche Girona també va guanyar la nota més alta en servei tècnic. Tanmateix es té en compte el compliment del concessionari amb la marca en els exigents objectius de venda i postvenda.

vdm_porsche_020A la qualitat de l’atenció i serveis prestats pel Centre Porsche Girona s’hi afegeix un gran poder de convocatòria en els esdeveniments que organitza, tant si es tracta de la presentació d’un nou model com d’actes més lúdics, com ara sortides en grup, visites culturals, etc. La clau ens la revela Rosa Isern: “L’èxit radica en la planificació de l’esdeveniment, l’afecte que li dediques, la convicció en el producte que presentes i l’habilitat en comunicar-la. Cal saber generar il·lusió per què la gent se senti a gust i sobretot no deixar res, absolutament res, a la improvisació”.

Deixa un comentari