Home Cotxes CHEVROLET TRAX: Un més per escollir
CHEVROLET TRAX: Un més per escollir

CHEVROLET TRAX: Un més per escollir

0
0

És lògica pura. Coneixent l’interès de Chevrolet pels mercats europeus, era impensable que la marca americana no presentés la seva proposta en el segment dels SUV compactes o urbans, que, actualment, és el que més es porta. El Trax s’afegeix a una oferta cada dia més diversificada.

Text: Josep Casanovas / Fotos: Chevrolet

Chevrolet TraxSi ets dels que té dubtes sobre la pujada dels SUV compactes a Europa, només et cal saber que en quatre anys s’han duplicat les vendes d’aquest tipus de vehicles i que l’any 2012 es va tancar amb, pràcticament, 264.000 unitats comercialitzades. Veient aquestes dades no és res d’estrany que aquesta categoria atregui cada vegada més a les marques, entre elles, Chevrolet.

A primer cop d’ull, el Trax se’ns mostra com un veritable representant de la seva marca, només cal  mirar el disseny del frontal o les musculades formes de la carrosseria. A l’habitacle res de colorins ni fantasies, s’imposa la discreció, amb formes agradables al quadre de comandaments i, com a element més diferenciador, el conjunt d’indicadors que combinen el compta-revolucions analògic amb el velocímetre i altres informacions en format digital.

Acabats correctes, forces espais on deixar petits objectes i unes bones dimensions per els ocupants, a les places posteriors és millor l’alçada que l’amplada, ve condicionada per les dimensions externes. I sí el porta maletes té una capacitat de 365 litres en configuració normal, quan plegues els seients de darrera, hi caben objectes d’una llargada de 2,3 metres.

Chevrolet TraxEntre els tres motors que pots trobar de la gamma del Trax, és evident que el 1.7 turbo diesel tindrà més èxit que el 1.6 (115 CV) i el 1.4 turbo (140 CV) de gasolina, l’últim només es pot trobar amb tracció total i transmissió manual de sis marxes. En el cas del 1.7 de gasoil, pots escollir entre canvi manual i automàtic, i tracció davantera i integral. Tot depèn de les preferències de cadascú i del pressupost. Aquest motor dona agilitat al Trax en carretera, consumeix poc i, a una velocitat de creuer, és bastant discret en sonoritat. I sí vols canviar l’asfalt per les pistes forestals, disposa d’un control de velocitat en baixada, això sí, has de tenir present la poca alçada que hi ha entre el punt més baix del para-xocs davanter i el terra.

FITXA TÈCNICA:

Chevrolet Trax 1.7D

 MOTOR: 1.686 cc. 4 cilindres/ 16 vàlvules. Injecció directa. Turbo de geometria variable.

POTÈNCIA: 130 CV a 4.000 rpm.

PAR: 300 Nm a 2.000 rpm.

CANVI: manual o automàtic, 6 marxes.

LLARGADA, AMPLADA I ALÇADA: 4,248 m/ 1,766 m/ 1,674m.

PES: 1.383 Kg*.

DE 0 A 100 Km/h: 9,6 segons*.

VELOCITAT MÀXIMA: 186 Km/h*.

CONSUM MITJÀ: 4,5 L/100 Km* (gasoil).

EMISSIONS DE CO2: 119 g/Km*.

PREU (LS+,  manual): 18.790€ (inclòs descompte promocional).

WEB: www.chevrolet.es

(*) Amb canvi manual i tracció davantera.

etiquetes:

Deixa un comentari