Home Actualitat Honda desvetllarà el CR-V Hybrid Prototype a Frankfurt
Honda desvetllarà el CR-V Hybrid Prototype a Frankfurt

Honda desvetllarà el CR-V Hybrid Prototype a Frankfurt

0
0
Foto: Honda
Foto: Honda

Honda presentarà el CR-V Hybrid Prototype al Saló de l’Automòbil de Frankfurt 2017. Es tracta de la primera aplicació de tecnologies d’electrificació en un model SUV de la Companyia destinat al mercat europeu. A més, l’estil d’aquest prototip híbrid ha estat profundament revisat i anticipa la futura línia del model CR-V per a Europa.

El prototip del CR-V Hybrid conserva les línies del SUV , alhora que ofereix un disseny evolucionat d’estil sofisticat i esportiu. L’exterior és més ample, més alt i més llarg que la versió anterior i el seu nou disseny desprèn un aire renovat, amb més presència al llarg dels passos de roda, característica que li confereix un aspecte més musculós.

Equilibri entre elegància i esportivitat

El nou SUV aconsegueix un gran equilibri entre elegància i perfil atlètic, amb uns pilars A més estrets a més del conjunt de llantes i pneumàtics de més grandària que atorguen més volum al model. Els contorns del capó i els panells del darrere estan més definits, i el frontal compta amb el més recent i distintiu disseny d’Honda.

El sistema i-MMD (de l’anglès Intelligent Multi-Mode Drive, tracció de manera múltiple intel·ligent) de dos motors del CR-V Hybrid Prototype consta d’un motor de propulsió elèctric, un motor de gasolina de cicle Atkinson i-VTEC de quatre cilindres i 2.0 litres i un motor-generador elèctric independent. El sistema híbrid no requereix una transmissió convencional, ja que compta en el seu lloc amb una única relació d’engranatges de connexió directa, el que permet una transferència fluïda del parell.

El sistema i-MMD determina com consumir el combustible i l’energia elèctrica de la manera més eficient, el que significa que el conductor no ha d’ajustar les tres maneres de propulsió possibles: EV Drive, Hybrid Drive i cerca Drive.

Mode EV Drive

En la manera EV Drive, el motor de propulsió obté l’energia únicament de les bateries, de manera que no es produeixen emissions. En la manera Hybrid Drive, el motor de gasolina propulsa al motor-generador elèctric alimentant al motor de propulsió elèctric. En aquesta manera, l’excés d’energia del motor de gasolina s’aprofita mitjançant el motor-generador per carregar la bateria. En el mode Drive, entra en funcionament el motor de gasolina. En aquest mode en el cas de demanda de màxima potència també es compta amb el suport del motor de propulsió elèctrica.

En la majoria de situacions de conducció en entorns urbans, el vehicle alternarà entre l’Hybrid Drive i l’EV Drive per aconseguir un estalvi de combustible òptim. El de cerca Drive s’activa segons resulti necessari per oferir una acceleració enèrgica i una conducció per autopista eficient.

La versió definitiva serà desvetllada el 2018

El CR-V de 2018 comptarà també amb el motor de gasolina TURBO VTEC de 1.5 litres d’Honda, amb la possibilitat de triar entre una transmissió manual de sis velocitats o una transmissió variable contínua CVT. Al mercat europeu, el nou CR-V no s’oferirà amb tecnologia dièsel.

Les especificacions finals del nou Honda CR-V per a Europa es comunicaran a principis de l’any que en el moment en que la versió definitiva serà revelada. El nou SUV es comercialitzarà en els mercats europeus en 2018.

Deixa un comentari