Home Actualitat La gamma Mégane incorpora la nova identitat de marca
La gamma Mégane incorpora la nova identitat de marca

La gamma Mégane incorpora la nova identitat de marca

0
0

Renault continua amb el desplegament de la seva nova identitat de marca, ara amb la família Mégane, que incorpora el nou frontal amb el rombe més gran i en posició més vertical, ressaltant sobre un fons negre brillant i emmarcat en una nova calandra.

Renault identitat de marca

Aquest profund restyling ve acompanyat per una evolució de la gamma cap a una oferta més senzilla per al client i millor equipada. L’oferta comercial es concentra en 3 nivells d’equipament: Life, GT Style y Bose, davant dels 5 existents fins al moment.

Renault persegueix el lideratge en la mobilitat sostenible i presenta contínuament millores en l’eficiència de les seves motoritzacions. La nova gamma Mégane nova identitat de marca no havia de ser una excepció.

En primer lloc, la nova versió d’atac “Life” incorpora el motor de gasolina Tce 1.2 115cv Energy, equipat amb sistema Stop&Start i el sistema ESM de recuperació d’energia.

A més, s’introdueixen millores en el motor dièsel dCi 1.5 d’entrada de la gamma, que guanya 5 cv de potència i 40 Nm de parell màxim i que ara es presenta amb una caixa de 6 velocitats.

S’amplia l’oferta de transmissions automàtiques amb la comercialització de la nova versió TCe 130 EDC. Es tracta de la primera ocasió en què s’ofereix la caixa automàtica de doble embragatge “Eficient Dual Clutch” en un motorització de gasolina

Deixa un comentari