Home Actualitat Les marques del Grup Fiat s’apropen més al client
Les marques del Grup Fiat s’apropen més al client

Les marques del Grup Fiat s’apropen més al client

0
0

Les marques del Grup Fiat han posat en marxa un nou procediment per estar més a prop del client. Consisteix en una eina implantada dins la web de cada marca, on el client tindrà accés a tota la informació comercial del model que l’interessa a través d’un vídeo-agent especialitzat.

Fiat

El funcionament de l’eina és molt fàcil. El client només ha de registrar el seu número de telèfon i el sistema el connecta automàticament amb un vídeo-agent a través d’àudio (trucada telefònica) i vídeo on, des de la pròpia web de la marca el client pot visualitzar tant el seu vídeo-agent com tot una sèrie de continguts interactius relacionats amb el model del que vol informació. Un punt fort d’aquest nou sistema és la capacitat d’informar al client sobre tots els aspectes del model i configurar en pantalla el que més s’ajusta a les seves conveniències. Finalment, el client rep per correu electrònic una completa oferta, amb preus, descomptes, data per una prova del cotxe, etc.

etiquetes:

Deixa un comentari