Home Actualitat Michelin fomenta la conscienciació entre els joves per la seguretat viària
Michelin fomenta la conscienciació entre els joves per la seguretat viària

Michelin fomenta la conscienciació entre els joves per la seguretat viària

0
0

Després de les campanyes enfocades cap a la seguretat viària realitzades els anys 2009, 2011 y 2013, Michelin es dirigeix ara al sector de la població amb més risc de patir un accident, els joves entre 18 i 25 anys d’edat, per intentar conscienciar-los sobre la importància d’aquest tema. D’aquí ve el Pla Jove de Seguretat Vial, que té com a objectiu aconseguir que els joves assumeixin i respectin les normes de trànsit pel seu propi valor i com a bé comú.

MIchelin2

La campanya comença aquest mes i acabarà l’any 2015, es desenvoluparà dins l’àmbit universitari i l’objectiu és que hi participin més de 25.000 joves. La campanya recorrerà 20 centres universitaris de l’Estat espanyol, on es duran a terme diferents activitats organitzades durant una setmana en cadascuna de les universitats.

Michelin vol que els  joves prenguin consciència del perill que suposen la velocitat, el consum d’alcohol i falta d’atenció, tenint present que els accidents no són conseqüència del desconeixement de les normes sinó de la seva falta d’assimilació. El caràcter dinàmic i recreatiu de la campanya queda ben definit en el còmic de terror que narra la invació de bojos del volant, capaços d’acabar amb qui s’interposi en el seu camí i fins i tot amb la seva pròpia vida.

Qui participi al Pla Jove de Seguretat Vial de Michelin entrarà en el sorteig del pagament de costos de la seva matrícula universitària de l’any en curs. Només cal omplir el Passaport de Seguretat que rebrà durant les proves. Tota la informació detallada és a  la pàgina Facebook de Michelin sobre seguretat: http://www.facebook.com/viajaseguroconmichelin.

Deixa un comentari