Home Actualitat Nou Hyundai ix35
Nou Hyundai ix35

Nou Hyundai ix35

0
0

En la renovació del ix35 Hyundai s’ha regit per allò que diu que quan quelcom funciona bé no cal tocar-lo. I l’ix35 ha funcionat molt bé des del primer dia, tant que en els tres anys que porta al mercat i amb més de 250.000 unitats venudes a Europa ha esdevingut un pilar fonamental per a la marca coreana, que  continua en línia ascendent en els seus resultats econòmics a nivell mundial i confirma la seva aposta pel nostre continent pel que fa a disseny i construcció dels seus models. Referint-nos concretament al mercat espanyol ha acaparat durant els vuit primers mesos d’aquest any el 4,34% de la quota de mercat, amb 21.004 unitats venudes.

Hyundai

Bé, continuem amb el nou ix35 que se’ns presenta sense canvis notables, per allò que dèiem al principi. Visualment segueix sent molt atractiu i conduir-lo és una delícia, tant pel tacte com per visibilitat i sensació de control. Els retocs estètics són únicament per posar-lo al dia: paràboles davanteres de nou disseny i amb LEDS diürns integrats,  nou assortiment de llandes d’aliatge i, en els dos nivells d’acabat superiors, llums posteriors de LED. Pel que fa a l’interior, n’hi ha hagut prou amb noves tapisseries i materials en els que s’aprecia una millora de qualitat i increment d’elegància.

Més interessants, sempre referint-nos a les novetats, són els apartats tècnic i de confort. Del primer destaca el sistema de recirculació dels gasos d’escapament de baixa pressió (LP-EGR) aplicat als motors 2.0 turbodièsel (136 i 184 CV) per què contaminin menys. I alhora la disponibilitat de canvi automàtic de sis velocitats pel motor de 136 CV amb tracció total. La direcció és més ràpida i per primera vegada en un model tot camí del segment C de Hyundai i gràcies al sistema Flex Steer, el conductor pot triar entre tres modes (normal, confort i esportiu) que varien l’assistència i resposta segons el tipus de conducció.

Si ens referim al confort, les suspensions són més progressives i suaus, sense que això hagi fet perdre efectivitat. El conductor agrairà la possibilitat de comptar amb fars de xenó, funció de remolc i de frenada en corba en el control electrònic d’estabilitat, els sensors d’aparcament davanters o el sistema millorat de navegació.

etiquetes:

Deixa un comentari