Home Actualitat Rosa Isern, directora-gerent de Centre Porsche Girona
Rosa Isern, directora-gerent de Centre Porsche Girona

Rosa Isern, directora-gerent de Centre Porsche Girona

0
0

“Adquirir un Porsche és comparable a comprar una il·lusió”

RosaIsern 

Com ho valora això d’haver sigut el millor concessionari de Porsche quatre vegades en els nou anys d’existència de l’establiment?

“Sent conscient de l’esforç de tot l’equip, de cada departament i cada persona, i lluitant constantment per donar el millor servei possible. El primer premi ens va ser atorgat en el nostre primer any d’existència. Ens va agafar una mica per sorpresa però el vam considerar el resultat de l’esforç inicial. Sens dubte, va ser un bon punt d’inici”.

Què es Porsche? 

“Porsche es emoció, un despertar dels sentits. Adquirir un Porsche es comparable a comprar una il·lusió.  Això d’una banda; a l’altra hi ha el component tecnològic i tot el que en aquest aspecte va incorporant la marca”.

Quin es el distintiu de Centre Porsche Girona?

“A Porsche tot gira entorn de les altes prestacions, tecnologies innovadores i nous productes. Això no ho dubta ningú. Però el que més ens defineix com a Centre Porsche Girona és la nostra voluntat de millorar. Un objectiu que es pot resumir en una sola paraula: excel·lència”.

El que més ens defineix com a Centre Porsche Girona és la nostra voluntat de millorar”

Què valora més el client de Porsche, el component emocional o el tecnològic?

“Tots dos. La majoria de clients està ben informat de la tecnologia de què disposa el seu cotxe. Però qui atorga la valoració més alta és qui repeteix amb aquesta marca. Sabia el que tenia i sap el que té”.

I això em fa pensar que fidelitzar el client no deu ser difícil.

“La fidelització és una lluita constant, perquè  no et pots permetre el menor error. El nostre client demana atenció, servei i seriositat. En definitiva, poder confiar en la marca i que aquesta confiança sigui un valor afegit. Per què te’n facis una idea, et diré que sol ser més difícil fidelitzar que captar nous clients”.

Si m’ho permet, crec que amb el Macan, un SUV que arribarà l’any que ve, captarà molts més clients.

“Amb el Macan, Porsche arribarà tant per preu com per concepte a un segment de clients que fins ara no tenim. Els estudis de mercat li auguren un gran èxit, tant com per duplicar les vendes de Porsche. Gràcies a aquests nous productes, en el seu dia el Cayenne, més recentment el Panamera i dintre de poc el Macan, aquesta marca arriba a molta més gent”.

Així doncs ¿posseir un Porsche quedarà molt més a l’abast del públic?

“Sí, però ara ja ho és amb la nostra secció de vehicles d’ocasió. Cotxes revisats, amb garantia i en la que tenim cura de tots els detalls ja que també entren en les enquestes de satisfacció del client. És una secció a la que fem molta atenció”.

Deixa un comentari