Home Proves TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER Qüestió d’actitud
TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER Qüestió d’actitud

TRIUMPH BONNEVILLE BOBBER Qüestió d’actitud

0
0

Triumph-Bonnrville-15Text: Sergi Mejías / Fotos: Triumph

Tota una Bobber
La família Bonneville creix. I ho fa amb l’arribada de la Bobber, el model que mostra el seu costat més salvatge despullant-se del que és superflu i quedant-se només amb l’essencial, com denota la seva configuració ‘solo’ o monoplaça i el seu aspecte de xassís rígid, tota una preciositat si t’agraden aquest tipus de motos.

 

Posició ajustable
La posició de conducció és ajustable ja que el seient es pot moure cap endavant i cap enrere, a més de dalt i avall per buscar la posició més còmoda. El panell d’instruments també s’ajusta.

Triumph-Bonnrville-8Tecnologia
La Bobber presenta totes les solucions aplicada a les seves germanes com el control de tracció (desconnectable), les maneres de conducció (Road i Rain), l’ABS i l’embragatge assistit o anti-rebot perquè a roda del darrere no es bloquegi en les reduïdes fortes.

Detallista
L’última joia de les Modern Classics de Triumph compta amb detalls com el immobilitzador de seguretat i un complet panell d’instruments amb indicador de marxa inserida inclòs, entre d’altres. A més disposa de més de 150 accessoris per personalitzar-la. Això sí, el seu preu, una mica elevant, se situa en els 12.900 euros.

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres en paral·lel
  • Cubicatge: 1200 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: sis velocitats
  • Potència màxima: 76 CV a 6.100 rpm
  • Par motor: 106 Nm a 4.000 rpm
  • Alçada del seient: 690 mm (posició baixa)
  • Distància entre eixos: 1.510 mm
  • Pneumàtic davanter: 100/90 19
  • Pneumàtic del darrere: 150/80 16
  • Capacitat dipòsit: 9,1 litres
  • Pes en sec: 228 quilos
  • Preu: 12.900 euros
  • Web: www.triumphmotorcycles.es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa un comentari