Home Motos Motos Vespa 946: Una joia del classicisme
Vespa 946: Una joia del classicisme

Vespa 946: Una joia del classicisme

0
0

17 Vespa 946Vespa sempre ha estat sinònim de moda, d’estar a l’avantguarda del que es porta… De ser “chic”. I la revolucionària i exclusiva 946 és extremadamente fidel a aquestes apreciacions. És gairebé igual que el model original. Això sí, amb una tecnologia i nivell d’acabats fora del comú.

Text: Albert Alsina / Fotos: Vespa

Sembla mentida, però el que es portava fa alguns anys ara torna a estar de moda. La roba sempre ha estat una mica el que marcava aquesta tendència de fer una clucada d’ull al passat, però Vespa, la marca pertanyent a la gegant Piaggio, ha decidir que sigui una moto la que generi aquesta situació.

I ho han fet marcant un alt grau de distinció i exclusivitat. Un parell d’atractius arguments que, evidentment, tenen un preu. I no és altres que el de 9.000 €. Unes xifres quelcom desortibades tractant-se d’un escúter de 125 cc, però sempre hi ha algú que realment vol distingir-se i imposar un segell diferenciador a la seva vida. I una cosa és molt certa, i és que qui circuli dins de la ciutat al manillar de la Vespa 946 veurà acomplert el seu desig de no passar mai desapercebut. Només haurà d’escollir entre el color negre (amb punys i seient gris) o blanc, aquest último amb els detalls esmentats anteriorment en color vermell.

19 Vespa 946Amb aquest model, Vespa ha buscat reinterpretar l’escúter que es va fabricar el 1946 sota la tutela d’Enrico Piaggio. Una moto, les proporcions de la qual, han estat respectades pels dissenyadors actuals en aquesta nova criatura. Però sense renunciar a donar-li un toc modern i, sense por a dir-ho, gairebé futurista. Una mirada cap el més enllà que va molt lligada al nivell de tecnología emprada en aquesta nova 946.

La utilització d’un motor amb distribució de tres vàlvules, més potent i menys consumista que un de dos, i la utilització d’un xassís autoportant que combina acer i alumini (amb 320 punts de soldadura), sistema antiblocades ABS, control de tracció o la sempre visible tecnología Full LED en el far davanter, posterior i intermitents, que deixen clar de què està feta aquesta neoclàssica Vespa.

etiquetes:

Deixa un comentari