Cupra llança una iniciativa per animar el FC Barcelona als partits a porta tancada

CUPRA ha llançat una iniciativa amb la col·laboració del FC Barcelona que portarà la calor dels aficionats a la gespa de Camp Nou quan torni la competició de futbol.

Sota el lema ‘Let’ s win this matx together ‘(‘Guanyem aquest partit junts’), el partner oficial d’automoció i mobilitat del Barça fa una crida als seguidors culers de tot el món a enviar fotos animant el seu equip des de casa. Aquestes imatges, que poden enviar a la web oficial de CUPRA, seran projectades a les pantalles LED situades al voltant de la pista de joc durant els partits a porta tancada al Camp Nou.

El director d’estratègia, desenvolupament de negoci i operacions de CUPRA, Antonino Labate, destaca: “CUPRA sent la responsabilitat d’enviar un missatge d’esperança i positivitat a la societat. A més de voler transmetre l’esperit competitiu i la passió del món digital al terreny de joc, aquesta iniciativa va més enllà del futbol ja que volem expressar que, tot i els desafiaments actuals, tornarem més forts si actuem junts “.

 

Una iniciativa molt especial

Amb el conjunt del material rebut s’ha de fer una peça audiovisual que s’emetrà durant el partit a intervals regulars, fins a un total de deu vegades. Gràcies a la iniciativa de CUPRA, els aficionats podran sentir-se una mica més a prop del seu club i del seu estadi i animar els jugadors des de qualsevol part de món. El porter del FC Barcelona i ambaixador mundial de CUPRA, Marc ter Stegen, convida els aficionats culers a omplir el Camp Nou de missatges de suport: “Jugar al nostre Camp Nou sempre és especial, on el suport dels nostres aficionats és important. Aquesta iniciativa de CUPRA és fantàstica ja que ens permet sentir la seva presència. Necessitem adaptar-nos a aquesta situació i així podrem crear una atmosfera guanyadora per als nostres partits a casa. ¡Força Barça! ”

 

Una aliança global

El passat mes d’agost de 2019, CUPRA i el FC Barcelona van unir les seves forces en una aliança global. A través d’aquest innovador acord, es va convertir en Official Automotive and Mobility Partner de forma exclusiva i en un dels Global Official Partners de el club de futbol. Amb els objectius d’impulsar la imatge de la ciutat de Barcelona al voltant de el món, promoure el talent i la innovació i crear experiències úniques per a la seva comunitat global de fans, les dues organitzacions col·laboraran durant les pròximes cinc temporades.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Yamaha TMax: Més esportiu

Yamaha TMax: Més esportiu

Yamaha renova el seu maxiescúter més esportiu i té en el TMax 560 una de les

Posterior
Nou Honda HR-V

Nou Honda HR-V

L’HR-V es defineix com un SUV compacte, atrevit, versàtil en el seu espai

També et pot interessar
Total
0
Share