Alex impressiona en el doblet dels Márquez a Misano

El rookie de MotoGP ™ conquesta la seva segona Virtual Race després d’una maniobra fantàstica sobre Marc, mentre que Rossi aconsegueix tancar el podi

Un total d’11 pilots de MotoGP ™ van tornar a oferir un gran espectacle aquest diumenge amb la seva participació a la Cursa Virtual 4 celebrada al Circuit Mundial de Misano Marc Simoncelli. Després d’haver-se estrenat per la porta gran a la primera cita celebrada a Mugello, Alex Márquez (Repsol Honda Team) va tornar a coronar-se  en arrabassar-li el triomf al seu germà i company, Marc, en l’últim sospir, amb Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP) completant el podi en aprofitar-se d’una caiguda darrera de Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT).

‘El Diable’ va tornar a ser un dels protagonistes d’una carrera en la qual va partir des de la ‘pole’ liderant una primera fila completada per Alex Márquez i ‘Pecco’ Bagnaia (Pramac Racing), un altre dels teòrics favorits al costat d’un Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) que partia 4t per defensar la seva última victòria al GP Virtual Red Bull d’Espanya.

Total
0
Shares
Comentaris 2
  1. Greate article. Keep writing such kind of information on your blog.
    Im really impressed by it.
    Hey there, You have performed a fantastic job.
    I’ll certainly digg it and for my part suggest to my friends.
    I am sure they will be benefited from this
    web site.!

  2. Hello! Do you know if they make any plugins to assist
    with Search Engine Optimization? I’m trying to get
    my website to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Cheers! I saw similar art
    here: Warm blankets

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Ampliació horaris línies bus urbà TMG

Ampliació horaris línies bus urbà TMG

A partir d’avui  s’amplien els horaris de les línies del bus urbà de TMG que

Posterior
Tots els concessionaris poden obrir des d’avui independentment de la fase en què estigui el seu territori

Tots els concessionaris poden obrir des d’avui independentment de la fase en què estigui el seu territori

Tampoc es té en compte la seva mida, però tothom ho ha de fer amb cita prèvia

També et pot interessar
Total
0
Share