AM 94 Motor i la Dark Hybrid Week d’MG a Girona

El concessionari d’MG a la província de Girona tanca una setmana plena d’ofertes
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

AM 94 Motor, concessionari d’MG a la província de Girona, va acomiadar divendres 28 de novembre una setmana plena d’ofertes coincidint amb el Black Friday: la seva esperada Dark Hybrid Week. Durant set dies, els models híbrids de MG, des del compacte MG3 Hybrid+ fins als SUV com MG ZS Hybrid+ o MG HS Hybrid+, van estar disponibles a preus reduïts. L’esdeveniment final va reunir un nombrós públic, clients i amics, en una festa amenitzada pel DJ Vinyl a les seves instal·lacions al polígon Mas Xirgu, a Girona.

La gamma híbrida de MG aposta per la versatilitat i una conducció còmoda: gràcies a la tecnologia autocarregable MG Hybrid+, no cal endollar-lo: la bateria es carrega sola amb la conducció. Les seves virtuts, una conducció silenciosa, menor consum, reacció àgil en ciutat i carretera, són part del que fa aquests models especialment atractius per a usuaris que busquen mobilitat pràctica sense complicacions.

Concretament, el MG3 Hybrid+ és un model compacte pensat per a l’ús urbà i quotidià, amb consum combinat d’aproximadament 4,4 l/100 km segons proves oficials. Per la seva banda, el ZS Hybrid+ ofereix l’equilibri entre practicitat i espai, i el HS Hybrid+, el SUV més gran de la gamma, es presenta com una opció ideal per a qui vol un vehicle amb etiqueta ECO però amb potencial per a trajectes més llargs, combinant autonomia, confort i potència.

A més del factor preu, la seguretat i la tecnologia han estat punts clau de la gamma híbrida. Tots els models incorporen, de sèrie o en opcions, elements com la plataforma de connectivitat MG iSMART, assistències avançades de conducció (ADAS), pantalla tàctil compatible amb Android Auto i Apple CarPlay, així com càmera de visió posterior i sensors d’aparcament.

Per a molts compradors de la zona aquesta jornada i les condicions de la promoció han suposat una oportunitat per accedir a un vehicle modern, més eficient i amb menys compromisos de manteniment i recàrrega.

Text: Roger Amores / Fotos: El Motor de Girona

Total
0
Shares
Anterior
McLaren manté viva la lluita pel títol… i a Max Verstappen!

McLaren manté viva la lluita pel títol… i a Max Verstappen!

Una mala estratègia dels britànics fa perdre la cursa a Piastri i el podi a

Posterior
Les possibilitats dels tres aspirants al títol de F1 en l’última cursa a Abu Dhabi

Les possibilitats dels tres aspirants al títol de F1 en l’última cursa a Abu Dhabi

Norris, Verstappen i Piastri es juguen el campionat en l'última cita de l'any

També et pot interessar
Total
0
Share