Home Actualitat Aston Martin Vulcan, directe al circuit
Aston Martin Vulcan, directe al circuit

Aston Martin Vulcan, directe al circuit

0
0

XZCCTEnShb6rjFM40xlNG6u2FvdGGcVF5dmLXPe5JuE,dvhFHBTduyEeWaENvFvMvQ_EjirCabY3rZ43lTy3NoI

L’Aston Martin Vulcan va ser l’estrella de la firma de Gaydon en el passat Saló de Ginebra. Una edició limitada de 24 unitats i un motor de 800 CV formen part de la targeta de presentació d’un model no homologat per al carrer.

Text: Sergi Mejías | Fotos: Aston Martin

Mai deixarem de donar gràcies a marques com, en aquest cas, Aston Martin per alimentar els nostres somnis amb creacions com el Vulcan. Esteu contemplant la proposta més radical de la firma britànica, un model disposat a tutejar-se amb el Ferrari FXX K i el McLaren P1 GTR, i sobre el qual s’ha desenvolupat un programa de preparació per als seus propietaris, amb sessions en simuladors i en altres models de la marca en circuit.

OqmU8zzmzZYRWyWePDR25zM2PN69DFZJGBGCFUnCfRg,1esDiPYSCRr7kBnCBy-3TJt0zTHEYTSsf5AHUYCZkFo,jJ-1t2HKqX2xfK6QyahJUk-H4YKTP7exI34Yp18gPer impulsar aquesta bèstia, Aston Martin adopta el motor V12 de set litres espremut fins a aconseguir aquests impressionants 800 CV. El desenvolupament ha comptat amb el suport del departament Aston Martin Racing i el resultat és un cotxe que per la seva relació pes/potència supera als GTE que prenen part en el Campionat del Món FIA de Resistència.

El Vulcan se sustenta en un bastidor monocasc de fibra de carboni. La frenada es confia a un sistema Brembo de carreres, amb discos ceràmics i pinces de 380 mm davant i 360 mm darrere. I com no podia ser d’altra manera, les seves ‘sabates’ són uns impressionants Michelin de competició que responen a les dimensions de 345/30, amb llanta 19. La DIhCOAu-nASLjJwmxUPy7shFEZwnIdkhQq7jrM2swpM,s6yIkADVylE0RDX1c75xrwf1EPlGXZXViMuvM6nduHA,SvHWfpyKGEvPP-megqPPtLifMn7Vk3J0eRLrmfnFsuspensió és de tipus ‘pushrod’, però serà millor que gaudiu de les imatges vosaltres mateixos en comptes de llegir més explicacions tècniques, ja que es tracta d’un model de somni. Com hem apuntat abans, els 24 futurs clients, que seran elegits entre propietaris destacats de la marca, participaran en un programa de preparació amb un simulador similar a l’utilitzat pels pilots de F1, i de sessions en circuit amb cotxes de carrer com per exemple els V12 Vantage S i One-77 i amb el model de competició Vantage GT4 perquè es vagin acostumant a les sensacions d’un cotxe de carreres. I tot sota la supervisió de Darren Turner, guanyador de les 24 Hores de Le Mans amb Aston Martin.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *