Home Actualitat Audi A3 Sportback e-tron: Endollat al futur.
Audi A3 Sportback e-tron: Endollat al futur.

Audi A3 Sportback e-tron: Endollat al futur.

0
0

L’A3 Sportback e-tron arriba com el primer híbrid endollable d’Audi, un model que conjunta eficiència, esportivitat i utilitat en el seu ús diari. En voleu saber més?. Seguiu llegint.

Audi A3 e-tron

Text: Sergi Mejías | Fotos: Audi

Audi mira al futur immediat, a la ja actualitat de la mobilitat. I ho fa a través de l’A3 Sportback e-tron, el seu primer model híbrid endollable que combina un motor 1.4 TFSI de 150 CV amb un motor elèctric de 75 kW de potència i un canvi S tronic de sis marxes. El resultat en termes d’autonomia és que en mode elèctric pot recórrer fins a 50 quilòmetres i disposa d’una autonomia de 890 quilòmetres amb el motor TFSI. L’esportivitat queda garantida, en part, pels seus 204 CV.

Us expliquem més sobre aquest Audi e-tron en flaixos, responent a preguntes freqüents.

Audi5En què es diferencia la conducció d’un Audi A3 Sportback e-tron i un Audi normal?: En el silenci quan es roda en mode elèctric i en unes millors prestacions en sortides des d’aturat i en recuperacions.

Quanta electricitat necessita per recórrer 100 km?: Si 1 kWh costa aproximadament 12,3 cèntims, això suposa que realitzar un trajecte de 100 km costa només uns 2 euros. Carregar la bateria de l’A3 Sportback e-tron, amb una autonomia de fins a 50 km costaria aproximadament 1 euro.

Quant triga a carregar la bateria?: Si s’utilitza una xarxa d’alimentació industrial (230 V/16 A) calen unes dues hores i quart, mentre que amb un endoll domèstic convencional el vehicle està totalment carregat en, aproximadament, 3 hores i 45 minuts.

Audi A3 Sportback e-tronPuc reservar l’energia elèctrica que queda a la bateria per a més tard?: Conducció amb visió de futur amb el mode Hybrid Hold. El mode Hold permet a l’Audi A3 Sportback e-tron ‘congelar’ l’estat de la càrrega actual de la bateria.

La bateria resta espai al maleter?: Com que la bateria està situada sota els seients posteriors, la capacitat de càrrega queda molt poc afectada.

Què passa si la bateria d’alt voltatge s’acaba mentre estem en marxa?: Amb el motor de combustió seguirem viatjant encara que la bateria d’alt voltatge quedi descarregada.

Els sistemes de propulsió alternativa són només per a la ciutat?: No per a Audi, sempre i quan  no es tracti d’una ciutat de més de 940 km. Aquesta és l’autonomia total de l’Audi A3 Sportback e-tron en mode híbrid.

Audi A3 e-tronPer carregar el vehicle a casa, es necessita una instal·lació complicada?: No, el sistema de càrrega Audi e-tron estàndard inclou tot el que cal.

Què val i quan arribarà?: L’Audi A3 Sportback e-tron arribarà aquest 2015 als concessionaris amb un preu a partir de 40.460 euros, tarifa en la qual no es contemplen les ajudes del Pla Movele per a híbrids endollables.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *