Home Actualitat Audi inaugura un tren híbrid per a proveir la seva fàbrica d’Ingolstad
Audi inaugura un tren híbrid per a proveir la seva fàbrica d’Ingolstad

Audi inaugura un tren híbrid per a proveir la seva fàbrica d’Ingolstad

0
0

Audi ha inaugurat un tren híbrid endollable amb una locomotora de 1000 cv a la seva fàbrica d’Ingolstad. D’aquesta manera s’aconsegueix que els components i els vehicles ja fabricats arribin a les estacions de càrrega de la factoria d’una manera més respectuosa amb el medi ambient.

El tren de la fàbrica d'Ingolstad (Foto: Audi)
El tren de la fàbrica d’Ingolstad (Foto: Audi)

“El nostre objectiu és una logística integral sostenible”, va declarar Johann Schmid, responsable de la via fèrria de transport a la planta de Ingostadt. “La nova tecnologia permet un transport més eficient, econòmic i amb baixes emissions. Juntament amb l’última tecnologia en xassís, la locomotora híbrida estableix nous estàndards pel que fa a transport ferroviari “.

La factoria d’Ingolstadt compta amb 18 quilòmetres de vies fèrries. Cada dia, 15 trens de mercaderies arriben a l’estació carregats de peces per a la fabricació de carrosseries, motors i transmissions, així com vehicles complets d’altres fàbriques d’Audi. Una plantilla de 17 conductors treballen en el ferrocarril de la factoria. Una de les seves tasques és assignar els vagons als diferents edificis de la fàbrica.

Dues hores d’autonomia i bateria autorrecarregable

Els trens porten a terme fins a 75 maniobres cada dia i funcionen una mitjana de 3.800 hores l’any.  El nou tren híbrid funciona sense cap tipus d’emissions dins dels edificis de la fàbrica, i pot treballar durant un màxim de dues hores sense utilitzar combustibles fòssils. La seva bateria es connecta durant els temps morts per ser recarregada amb electricitat lliure d’emissions de CO2, o es recolza en un motor dièsel mentre el tren està en moviment.

Les locomotores híbrides són significativament més silencioses i les seves emissions de CO2 es redueixen a la meitat en comparació amb les de propulsió convencional. Això significa que un tren amb una locomotora híbrida endollable emet fins a 60 tones menys de CO2 cada any.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *