Home Actualitat Audi presenta l’Audi TT offroad concept a Pequín
Audi presenta l’Audi TT offroad concept a Pequín

Audi presenta l’Audi TT offroad concept a Pequín

0
0

El TT offroad concept és un vehicle de quatre portes el llenguatge de disseny del qual adopta una expressió completament nova, i que combina l’esportivitat d’un coupé amb l’estil de vida i la utilitat d’un SUV compacte. El sistema de propulsió híbrid endollable amb dos motors elèctrics i una potència de sistema de 408 CV proporciona unes prestacions molt dinàmiques, amb un consum mitjà de només 1,9 litres de combustible cada cent quilòmetres. l’Audi TT concept pot recórrer més de 50 quilòmetres en mode exclusivament elèctric, i per tant, sense generar emissions, i té una autonomia total de fins a 880 quilòmetres.

Audi TT offroad concept

 

 

 

 

 

 

 

Com a motor de combustió utilitza un 2.0 TFSI que entrega 292 CV de potència i 380 Nm de parell motor. El quatre cilindres de dos litres amb turbocompressor inclou les tecnologies d’eficiència d’Audi, entre les quals hi ha la doble injecció o el col·lector d’escapament integrat a la culata. El 2.0 TFSI muntat transversalment es complementa amb dos motors elèctrics, un està integrat en el canvi e-S tronic de sis velocitats, rendeix 40 KW de potència, i 220 Nm de parell motor, i transfereix la seva força a les rodes davanteres. La segona unitat elèctrica s’allotja en l’eix posterior de l’Audi TT offroad concept i aporta 85 KW i 270 Nm de parell. Davant de l’eix posterior es munta la bateria d’ions de liti refrigerada per líquid, que contribueix a equilibrar el repartiment del pes entre els eixos (54:46%), i a rebaixar el centre de gravetat.

A més de les connexions elèctriques habituals per a la recàrrega de les bateries, el showcar també és compatible amb la tecnologia Audi Wireless Charging, mitjançant inducció.

El sistema de gestió de l’Audi drive select ofereix tres modes de conducció. El mode EV dóna prioritat a la conducció en mode elèctric. En aquest cas, el motor elèctric ubicat en l’eix posterior accelera al quatre portes ràpidament fins a la velocitat punta de 130 km/h. En el mode híbrid, els tres motors col·laboren entre si de diferent forma en funció de les necessitats. En mode esportiu el conductor disposa de tota la potència del sistema; a l’accelerar a fons – el que es coneix per “boost” – el motor elèctric posterior col·labora amb el 2.0 TFSI.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *