Home Actualitat Audi reforça la seva empremta digital a la Xina
Audi reforça la seva empremta digital a la Xina

Audi reforça la seva empremta digital a la Xina

0
0

Audi ha decidit reforçar la seva empremta digital al mercat més gran del món, la Xina. La companyia alemanya ha signat pre-acords amb els gegants xinesos Alibaba, Baidu i Tencent per aprofundir la seva cooperació en les àrees d’anàlisi de dades, desenvolupament de la plataforma internet-vehicle i transport urbà intel·ligent.

Pantalla de l'Audi A4 a la Xina (Imatge: Audi)
Pantalla de l’Audi A4 a la Xina (Imatge: Audi)

Les cooperacions seran abonades a través de les capacitats de desenvolupament de la marca a la Xina. A Pequín, Audi disposa de la instal·lació més gran de recerca i desenvolupament fora d’Alemanya. El centre R & D és part d’Audi Xina amb un marcat interès en futures tecnologies claus com el cotxe connectat, conducció autònoma, vehicles de noves energies i serveis digitals.

Cooperació i nous productes

En cooperació amb Alibaba, la companyia alemanya ha integrat dades de trànsit en temps real en el sistema Audi MMI, i s’ha convertit en el primer fabricant premium de la Xina en oferir mapes 3D d’alta resolució.

A partir de 2017, Audi oferirà el servei Baidu CarLife en la seva gamma de models locals, per a una perfecta transferència dels populars serveis de l’app de Baidu entre els dispositius digitals del client i els seus cotxes.

Amb Tencent, Audi està actualment desenvolupant la integració dels serveis WeChat MyCar en els models Audi. Els primers a ser aplicats seran el de compartir localització i música. WeChat és el servei app líder de comunicació a Àsia, amb més de 700 milions d’usuaris actius.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *