Home Actualitat Audi TT offroad: El germà més esportiu del Q3
Audi TT offroad:  El germà més esportiu del Q3

Audi TT offroad: El germà més esportiu del Q3

0
0

Incrementarà Audi la família del TT? Si algun moment us heu fet aquesta pregunta només heu de tenir present què diu Ulrich Hackenberg, responsable del departament de desenvolupament tècnic de la marca alemanya respecte d’aquest vehicle que teniu en pantalla, una de les primícies vistes al Saló de Tokio de 2014: “L’Audi TT Offroad Concept ens permet fer-nos una idea de com seran en el futur els nous models de la família TT”. Més clar, l’aigua. I Hackenberg encara dóna més pistes quan explica que aquest cotxe “combina la genètica esportiva del TT amb les virtuts d’un SUV compacte” i que “el seu sistema de propulsió híbrida endollable amb possibilitat de càrrega inductiva suposa un gran pas cap a la mobilitat del futur”.

Audi TT offroad concept

 

 

Text: Josep Casanovas | Fotos: Audi

Audi TT offroad conceptAnem a saber, doncs, una mica més d’aquest TT amb carrosseria de quatre portes i format SUV de quatre places, de llargada (4,39 metres) i amplada (1,85 m) similars a les del Q3 però 8 cm més baix (1,53 m), que de moment es pot veure en estat de ‘showcar’.  Evidentment és un híbrid endollable -amb possibilitat de càrrega de la bateria per inducció- amb un motor tèrmic 2.0 TFSI i dos elèctrics; un, de 40 kW, està integrat en el canvi e-S Tronic de 6 velocitats i l’altre, de 85 kW, situat a l’eix posterior. El rendiment de tot el conjunt motriu és de 408 CV i 650 Nm, amb un consum mitjà de només 1,9 litres de gasolina cada 100 km, valor que expressat en CO2 emès a l’atmosfera es limita a 45 g/km. En aquest apartat del consum també intervé la innovadora tecnologia de informació de semàfors, que a través de la telefonia mòbil connecta  el vehicle a la xarxa central de regulació de trànsit i, d’acord amb la informació rebuda, indica al conductor la velocitat a què ha de circular per trobar el pròxim semàfor en verd.

Audi TT offroad conceptQuant a funcionament, l’Audi TT Offroad Concept està previst per a tres modes de conducció: totalment elèctric –només actua el motor posterior, amb autonomia de 50 km i la possibilitat d’arribar als 130 km/hora-, mixt -els tres motors poden arribar a actuar conjuntament, segons convingui- i esportiu, que és quan tots tres aboquen tot el seu rendiment i la tracció és permanentment a les quatre rodes. En aquest cas, Audi anuncia que el TT Offroad Concept en fa prou amb 5,2 segons per accelerar de 0 a 100 km/hora i que pot arribar als 250 km/hora de velocitat punta, limitada electrònicament.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *