Home Actualitat Audi utilitza realitat virtual en els seus concessionaris
Audi utilitza realitat virtual en els seus concessionaris

Audi utilitza realitat virtual en els seus concessionaris

0
0
Foto: Audi
Foto: Audi

Una primícia a la venda automòbils: l’Audi VR experience es converteix en la primera aplicació de realitat virtual completament funcional al servei dels clients.

Els primers concessionaris d’Audi a Alemanya, Regne Unit i l’Estat Espanyol estan començant a implementar la instal·lació d’ulleres especials de realitat virtual (VR), que arribaran a nous mercats d’aquí a poc.

Una experiència realista

Amb la solució VR, els clients poden obtenir una experiència extremadament realista del seu automòbil configurat individualment, fins a l’últim detall. La VR experience explica les tecnologies d’Audi intuïtivament i ofereix als clients l’oportunitat de submergir-se virtualment en moments extraordinaris del món dels quatre cèrcols. Com a part de l’àmplia iniciativa d’Audi per a la innovació digital en els concessionaris, la VR experience està completament integrada en els sistemes d’IT de la marca.

Les tecnologies digitals, com les ulleres de VR, permeten als concessionaris presentar per primera vegada la gamma de models Audi, incloent totes les opcions d’equipament, durant el diàleg amb el client. Originari dels ciberconcesionarios Audi City, el concepte d’exposició digital que Audi està implementant en algunes de les principals ciutats del món, la marca integra així solucions digitals als concessionaris convencionals en diferents mercats.

Configurar el cotxe dels teus somnis

Amb les ulleres VR, els clients poden configurar el cotxe dels seus somnis de forma individual i explorar fins i tot els detalls més petits des d’una perspectiva extremadament realista, seleccionant entre diversos centenars de milions de possibles combinacions entre models i equipaments.

L’aplicació VR permet que els usuaris es submergeixin completament en el món virtual, transmetent una imatge completa i detallada abans de la decisió de compra. El model Audi configurat es pot experimentar en tres dimensions i 360 graus, amb tots els efectes de llum i so. Diversos entorns, les hores del dia i les condicions de llum també contribueixen a l’experiència virtual d’estar assegut al cotxe. L’interior també es pot observar des de totes les perspectives, fins a la superfície dels elements decoratius, depenent de la posició relativa a la font de llum virtual.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *