El sector de l’automòbil es dirigeix acceleradament cap a un canvi de paradigma, empès pel nou escenari de mobilitat condicionat pel coronavirus.
Fins al moment, els automòbils s’han limitat a adoptar solucions de connectivitat com a part del seu equipament. Però a partir de la irrupció de l’Honda e, entrem en l’era dels cotxes projectats d’origen amb genètica virtual
El flamant model de la firma japonesa anticipa un futur apassionant
La fulminant rebaixa dels índexs de contaminació atmosfèrica experimentada per les ciutats durant la pandèmia de la Covid-19 serà determinant per a la implantació definitiva d’automòbils sense emissions com l’Honda i
Tots els elements de el vehicle han estat pensats per adaptar-lo a entorns urbans
A més de fer servir la clau intel·ligent, que desbloqueja el tancament centralitzat automàticament a l’acostar-se a l’automòbil, per accedir a l’habitacle també és possible emprar qualsevol telèfon intel·ligent autoritzat pel propietari
El disseny projecta l’essència estètica del passat cap al futur per no deixar indiferent
Una avançada aplicació telefònica permet que l’usuari de l’Honda e pugui operar a distància el navegador, la gestió de càrrega de la bateria, el climatitzador i el tancament centralitzat, a més de tenir sempre la localització exacta de l’automòbil
De les cinc pantalles que presideixen l’interior, les dues laterals són retrovisors amb càmera
A l’última en matèria de conducció autònoma, aquesta joia d’origen japonès compta amb un cervell electrònic que avisa el conductor quan l’automòbil de davant es comença a moure i controla l’accelerador per impedir col·lisions a l’arrencar
L’assistent personal fa servir la intel·ligència artificial per aprendre de les ordres dictades
FITXA TÈCNICA
DIMENSIONS
LONGITUD: 389 cm
AMPLADA: 175 cm
ALÇADA: 151 cm
MALETER: 171 litres
MOTOR: Elèctric
POTÈNCIA: 136/154 CV
AUTONOMIA: 222 Kms
PREU: Des de 34.800 Euros
Per a més informació: Lluis Blanch Honda