BMW C 650 SPORT & C 650 GT Superant etapes | | ElMotordeGirona.cat
Home Proves BMW C 650 SPORT & C 650 GT Superant etapes
BMW C 650 SPORT & C 650 GT Superant etapes

BMW C 650 SPORT & C 650 GT Superant etapes

0
0

SIGNATURA: Albert Alsina, des de València / Fotos: BMW

El primer escúter que BMW va treure al mercat va ser el gran fracàs que els va frenar durant molts anys en atrevir-se a llançar un altre, el C1. Un model avançat al seu temps i que va fer que, fins al 2012, la marca alemanya no tornés a la càrrega amb els ja presents C 600 Sport i C 650 GT. Ara, tres anys després, arriben amb unes millors variables dinamitzant el seu exterior, millorant alguns aspectes de la part cicle i dotant al motor d’una major progressivitat en tota la corba de potència.

Estètica avantguardista

BMW ha canviat ostensiblement la versió ara anomenada C 650 Sport amb una carrosseria totalment nova, amb perfils més angulats i minimitzant una mica més el colí, on la fuita de nova factura, pren presència amb una doble sortida enfocada cap al cel. En el GT, els canvis són mínims, i només afecten els retrovisors (que ara poden incorporar opcionalment l’assistent de visió lateral), el protector de la fuita i les maletes.

El toc de suavitat

A la part cicle els canvis han estat una mica menors. El més destacable és que ara les suspensions compten amb un major recorregut i són una mica més suaus en el primer terç del mateix. Així són més còmodes sense influir en el comportament general ni perdre sencers a nivell de conducció esportiva. Així mateix, s’ha aprofitat per millorar l’accés al amortidor del darrere i el cavallet central, de nova factura, permet pujar i baixar els BMW ‘C’ sense esforç.

Menys és més

Aquesta màxima és la que millor resumeix el que han aconseguit els enginyers de BMW a aquest motor. I és que amb 3 Nm de par menys però amb la mateixa potència, han aplanat substancialment la corba de potència aconseguint una millora notable en el comportament. Ara el propulsor, que compleix la Euro4, surt amb més fermesa des d’aturat i no transmet cap buit en tota la gamma de revolucions. A més, s’ha aprofitat per estendre les relacions del CVT acoblant nous molls, rodets i politges del variador, per millorar el funcionament general del motor.

FITXA TÈCNICA

Motor Bicilíndric. 4T
Cilindrada 647 cc
Potència màxima 60 CV a 7.500 rpm
Par màxim 63 Nm a 6.000 rpm
Velocitat màxima 180 km / hora
Acceleració de 0-100 km / h 7,1 segons
Consum mitjà 4,6 litres
Alçada del seient 800 (Sport) i 805 (GT) mm
Distància entre eixos 1.591 mm
Dipòsit combustible 15,5 litres
Pes 249 (Sport) i 261 (GT) kg
Web www.bmw-motorrad.es
Preus 11.400 (Sport) i 11.700 (GT) euros

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *