BMW F 750 GS I F 850 GS ContraatacBMW F 750 GS I F 850 GS Contraatac | ElMotordeGirona.cat
Home Proves BMW F 750 GS I F 850 GS Contraatac
BMW F 750 GS I F 850 GS Contraatac

BMW F 750 GS I F 850 GS Contraatac

0
0

Text: Sergi Mejías / Fotos: BMW Motorland

LÍDERS
A l’Estat Espanyol, el segment de les motos tipus trail, al costat de les roadster, copen gran part de les vendes i representen el 30% i el 32% de les matriculacions respectivament. En aquest escenari BMW és líder de les trail de 500 a 900cc amb el 30% de les vendes i la Suzuki V-Strom com a gran rival.

RENOVADES
Les GS estrenen xassís i motor però destaquen per oferir un equip de sèrie més complet amb dos modes de conducció com el Rain i Road, l’ASC o control de tracció, ordinador de bord i graella portaequipatges, a més d’una presa de corrent i els modes regulables.

L’ALTURA NO ÉS PROBLEMA
BMW ha revisat l’ergonomia prestant una cura especial a l’altura del seient perquè els seus GS estiguin a l’abast de tots els usuaris. Així el seient de la F 750 GS pot variar entre els 770-830 mm mentre que l’altura del seient a la F 850 ​​GS varia entre 835 i 890 mm.

MATEIX MOTOR
Tant la F 750 GS com la F 850 ​​GS compten amb el mateix motor bicilíndric de 853 cc. En el cas de la petita amb lliurament 77 CV (limitada electrònicament) i la gran amb lliurament de 95 CV. Ah i aquesta última calça una roda davantera de 21 en lloc de 17 per millorar el seu dinamisme lluny de l’asfalt.

JA DISPONIBLES
Blanc, groc i l’acabat Executive (gris amb el seient gris i negre) són el colors de la F750 GS que surt a un preu de 9.560 euros. La F 850 ​​GS costa 11.860 euros amb el vermell com a color únic més dels acabats Ral·li (blanca) i Exclusive. I també compten amb la seva versió parra carnet A2.

PRESA DE CONTACTE
Les renovades GS segueixen fidels al seu patró original amb una F 750 GS ideal per a un ús asfàltic sense renunciar a alguna pista i una F850GS més capaç lluny de l’asfalt gràcies als seus suspensió amb un major recorregut i roden davantera de 29 polzades. L’electrònica aporta un plus de seguretat i els dos motors giren molt rodons encara que la 850 es nota més arriba i explosiva amb els seus 95 CV.

FITXA TÈCNICA

  • Motor: Bicilíndric en línia, 4 T, LC, 8V
  • Cubicatge: 853cc
  • Potència: 77/95 CV
  • Par màxim: 83/92 Nm
  • Canvi: 6 velocitats
  • Suspensió davantera: Forquilla invertida, 41/43 mm de diàmetre, 151/204 mm de recorregut
  • Suspensió posterior: monoamortidor amb precàrrega ajustable, 177/219 mm recorregut
  • Pneumàtic: 110/80 17 i 150/70 17 # 90/90 21 i 150/70 17
  • Fre davanter: Dos discos de 300/305 mm amb pinça de dos pistons
  • Fre del darrere: Disc de 265 mm amb pinça d’un pistó
  • Distància entre eixos: 1.559 / 1.593 mm
  • Alçada seient: 815/860 mm
  • Pes en ordre de marxa: 209/229 quilos
  • Capacitat del dipòsit: 15 litres
  • Velocitat màxima: 190 / + 200 km / h
  • Consum homologat: 4,1 litres cada 100 km
  • Preu: 9.560 / 11.860 euros

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *