Home Proves BMW F700GS Fa falta més?
BMW F700GS Fa falta més?

BMW F700GS Fa falta més?

0
0
 BMW F700GS
BMW F700GS

Text: Sergi Mejías / Fotos: Jaime Olivares per a BMW

Que la BMW F700GS fos la moto trail més venuda el 2015 és tota una garantia. Aquesta temporada han introduït algunes millores per seguir en la cresta de la onada. I després de provar-la podem assegurar que segueix essent una aposta segura, encara que, com tot en aquesta vida, es pot millorar.

La BMW F700GS és el millor exemple de que no fa falta potencia per un tub per gaudir del món de les dues rodes sense límits. Detalls estètics com els logotips del model situats en el dipòsit o més pràctics com poder elegir fins a cinc alçades del seient diferents, picada d’ullet que l’apropa al públic femení, en son part de les seves novetats.

 BMW F700GS
BMW F700GS

Distingir-la de la versió anterior una vegada hi hem pujat resulta difícil ja que tot el que veiem és molt còmode a la vegada que pràctic. El motor segueix sonant com un bòxer malgrat tractar-se d’un bicilíndric en línia. Tan bon punt ens posem en marxa destaca l’angle de gir, que ens permetrà maniobrar amb facilitat i sortejar les zones de tràfic dens en hora punta.

El confort és un valor segur i l’alçada del manillar, que queda per damunt de la majoria dels retrovisors dels cotxes, ens facilita la tasca en ple embotellament. També l’espai del seient i la disposició de l’acompanyant resulten còmodes.

La F700GS es mostra com una moto àgil i fàcil de portar.

 BMW F700GS
BMW F700GS

L’àmplia palanca del manillar transmet sensació de control. La resposta del motor és un valor afegit tot i que no gira tan rodó com el de la F800GS; s’hi troben a faltar els 10 CV de més de la germana gran. També la cúpula més baixa de la 700 es deixa notar amb una protecció aerodinàmica més justa però que té una ràpida solució muntant-ne una de més alta.

La versatilitat i detalls importants com un baix consum i les seves bones prestacions son decisives, a més d’una altura mínima del seient que se situa en 765 mil·límetres. Amb un preu de 9.000 euros no és barata però BMW compta amb interessants propostes de finançament.

Ens va agradar

  • Facilitat de conducció
  • Dinamisme
  • Prestacions
  • Consum

No tant

  • Protecció aerodinàmica
  • Preu accessoris

FITXA TÈCNICA

  • Motor: Bicilíndric, 8 vàlvules
  • Cubicatge: 798 cc
  • Refrigeració: Líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: 6 velocitats
  • Potència màxima: 75 CV a 7.300 rpm
  • Par motor: 77 Nm a 5.300 rpm
  • Altura del seient: 820 mm
  • Distància entre eixos: 1.562 mm
  • Capacitat dipòsit: 16 litres
  • Pes en sec: 209 quilos
  • Preu: 9.000 euros
  • Web: www.bmw-motorrad.es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *