
Text: Sergi Mejías / Fotos: Kimi Sabater
De la mateixa manera que en el món dels cotxes, i duen a terme la majoria de marques, BMW ha ampliat la seva gamma des de baix intentant captar un client més jove amb la G 310 R, tota una ‘naked‘ pensada per a usuaris de carnet A2.
Estèticament, la G 310 R resulta molt pintoresca, atractiva si ens permeteu, fins i tot amb el basculant fabricat en alumini donant un toc de qualitat. Neix pensada per a països emergents com l’Índia però al gust Europeu. A la seva gropa la sensació és de moto compacta i manejable, còmoda des d’un inici.
Quadre d’instruments totalment digital
El quadre d’instruments és totalment digital i informa des de la marxa inserida fins a l’autonomia restant. El motor gira molt rodó i a diferència d’altres models el lliurament de potència no és pla oferint una tirada a partir de les 7.000 rpm que sempre és d’agrair per donar-li un toc esportiu.
La part cicle està a l’altura del motor, que amb els seus 34 CV és sinònim de diversió assegurada. En suma, la G 310 R és una BMW econòmica encara que per ser sincers comparada amb la KTM Duke, a l’austríaca es percep una mica més de qualitat tot i estar les dues fabricades a l’Índia.
FITXA TÈCNICA
- Motor: 1 cilindre quatre temps
- Cubicatge: 313 cc
- Refrigeració: líquida
- Alimentació: Injecció electrònica
- Canvi: sis velocitats
- Potència màxima: 34 CV a 9.500 rpm
- Par motor: 28 Nm a 9.500 rpm
- Alçada del seient: 785 mm
- Distància entre eixos: 1.374 mm
- Pneumàtic davanter: 110/70 17
- Pneumàtic del darrere: 150/60 17
- Capacitat dipòsit: 11 litres
- Pes en marxa: 159 quilos
- Preu: 5.200 euros
- Web: www.bmw-motorrad.es
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play