BMW M135i xDrive: Sensacions molt vives

Models com aquests, malauradament, ja en queden pocs. La renovació generacional del BMW Sèrie 1 va portar amb si múltiples novetats per a la seva gamma. Com aquesta versió pura i rabiosa, amb tracció total xDrive que ofereix un rendiment… absolut.

Exteriorment s’ha dotat al model més esportiu de la gamma d’una estètica discreta però picant, amb múltiples pinzellades que el fan especial, amb tocs com les llandes o les generoses pinces de fre de color vermell. Una situació similar que es troba a l’interior, d’una forma menys acusada però que es percep només accedir a ell, amb seients M Sport, i detalls M arreu.

Però el més important i destacable d’aquest model no és la seva aparença, que també, sinó en el moment d’arrencar la versió més potent de la gamma. I és que només engegar el seu bloc de 4 cilindres ja notem que passaran coses, moltes coses. No és precisament un so que sigui tota una declaració d’intencions, sinó més aviat es deixa sentir amb una certa rotunditat fins que s’optimitzen les revolucions, després es torna d’allò més discret si ho requereixes.

És un producte que pot ser un fidel aliat diari, portar els nens a cole, anar a un sopar o a un dinar amb estrella… S’adapta a tot. Ara bé, si abandonem el terreny urbà, serà quan puguem començar a treure profit del cognom M que porten al darrere. Per autopista podrà donar-se el cas que no serem conscients de la velocitat a la qual circulem fins que mirem el velocímetre, serà llavors quan molt probablement deixem anar l’accelerador. Perquè sí, aquest cotxe guanya velocitat amb una facilitat pasmosa. La tracció total xDrive unit a la seva forta cavalleria fan l’equació perfecta per a dur a terme aquesta acció.

La direcció, bastant ferma i comunicativa, ens deixa amb un sentiment de control i seguretat manifest i per a quan vulguis adonar-te estaràs fregant els límits de la legalitat. Per aquest tipus de vies el consum és notablement inferior al registrat en territori urbà, i ens deixa amb una mitjana realment òptima, per sota dels 6,5 litres, quan portem rigorosament això de “anar tranquils”.

Arriba l’hora d’endinsar-nos per complet en el territori on aquest cotxe rellueix de veritat, les sinuoses i revirades carreteres de muntanya. Manera de conducció en Sport, caixa de canvis també en aquest mode i comencem. Els primers metres hem de tenir en compte la seva tracció i el fàcil que és conduir ràpid amb ell. És un cotxe t’ho posa tot molt fàcil. I és que és més simple del que sembla. Corre molt i traça d’una forma extraordinària.

Les marxes pugen i baixen amb molta facilitat, ja sigui en mode Sport automàtic o directament canviant en manera manual a través de les lleves situades rere del volant. Com dic, en aquest cotxe és tot molt fàcil, i aquest pot ser un inconvenient per a les mans més assedegades de ràbia i amb poc control.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
L’Honda Smartphone Voice Control, ja disponible per a iOS

L’Honda Smartphone Voice Control, ja disponible per a iOS

A través de l’app Honda RoadSync, el sistema Profunda Telèfon intel·ligent

Posterior
Ja s’acosta la presentació del Peugeot Inception Concept

Ja s’acosta la presentació del Peugeot Inception Concept

La marca PEUGEOT no es resisteix al plaer de compartir unes quantes imatges i un

També et pot interessar
Total
0
Share