Home Proves BMW NINET URBAN picada d’ullet al passat
BMW NINET URBAN picada d’ullet al passat

BMW NINET URBAN picada d’ullet al passat

0
0

BMW-ninT-Urban-GS-5Text: Sergi Mejías / Fotos: Kimi Salomó

BMW va obrir un nou camí en la seva extensa gamma amb la presentació de la R Ninet fa ja uns anys, família que aquest any ha crescut fins als cinc models entre la qual trobem la Urban G / S, una trail urbana amb aspiració de tot terreny.

Com el seu propi nom indica, la Urban G / S es mou d’allò més bé per la ciutat. La posició de conducció és còmoda, el seient resulta confortable malgrat el seu tou just i la palanca del manillar permet tenir-ho tot sota control.

El motor és el conegut bòxer d’aire / oli que BMW segueix rendibilitzant a famílies com la Ninet. Ofereix uns baixos excel·lents i mitjans mentre que a dalt té un bon ‘punch’, que unit al so que emana de la seva fuita li atorga un punt gamberro.

BMW-ninT-Urban-GS-3Un cop a la carretera ens oferirà grans moments ja que tot i els seus més de 200 quilos de pes canvia de direcció sense fer gaire esforç. Els mitjans ens permetran embastar un revolt després d’una altra sense estar jugant amb el canvi.

Les vies ràpides no són seves. Sí, és còmoda i viatjarem sense problemes a on vulguem però força avorrits. Tot i l’estètica, el seu ús offroad queda limitat pels pneumàtics i la posició de conducció, poc ortodoxa.

Al final, per estètica, ús i preu (14.100 euros) aquesta Urban G / S acaba sent una aposta personal però qui la compra la valorarà pel que és i no en detalls com la poca informació del seu quadre d’instruments.

Ens va agradarBMW-ninT-Urban-GS-1

  • Estètica evocadora
  • Motor divertit
  • Facilitat d’ús
  • So de la fuita

No tant

  • Informació del quadre escassa
  • ABS no desconnectable

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres bòxer
  • Cubicatge: 1.170 cc
  • Refrigeració: Aire / oli
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: sis velocitats
  • Potència màxima: 113 CV a 7.750 rpm
  • Par motor: 116 Nm a 6.000 rpm
  • Alçada del seient: 850 mm
  • Distància entre eixos: 1.527 mm
  • Pneumàtic davanter: 120/70 17
  • Pneumàtic del darrere: 170/60 17
  • Capacitat dipòsit: 17 litres
  • Pes en marxa: 221 quilos
  • Preu: 8.525 euros
  • Web: www.bmw-motorrad.es

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *