Home Actualitat BMW Sèrie 1 2015. Amb les urpes més afilades.
BMW Sèrie 1 2015. Amb les urpes més afilades.

BMW Sèrie 1 2015. Amb les urpes més afilades.

0
0
Deu anys després del seu llançament, el compacte més jove de la marca alemanya s’adapta als nous temps amb retocs estètics exteriors i millora en tres aspectes fonamentals avui en dia: qualitat, equipament i connectivitat.

Text: Albert Alsina, des de Madrid | Fotos: BMW

Llegeix l’article interactiu

El nou BMW Sèrie 1 ja està disponible des de 25.200 euros en versió gasolina o des de 26.200 euros en dièsel.

Aquesta és la segona generació d’un dels productes més prolífics de BMW, el Sèrie 1. Un model del qual ja s’han venut dos milions d’unitats en tot el món buscant qualitat, compacitat i conducció esportiva. I per seguir atrapant nous clients, la marca de Munic ha decidit renovar en profunditat el seu ‘hatchback’ ensenyant les seves urpes a nivell exterior, refrescant la seva imatge i presentant una carrosseria més esportiva i estilitzada; amb trets més definits. Tot el seu exterior és més dinàmic i ara compta amb un difusor posterior molt marcat i doble sortida d’escapament.

Estan disponibles una sèrie de paquets d’equipament per facilitar la tasca al comprador. El nou Sèrie 1 2015 està disponible amb les línies d’acabat Bàsica, Advantage, Urban, Sport i M Sport.

Dins l’habitacle el conductor continua notant que està dins d’un BMW però s’ha augmentat la qualitat dels materials per obtenir millors sensacions al tacte i, de passada, s’han millorat tots els sistemes de infoentreteniment i connectivitat. Aquestes dues premisses van ser dos dels handicaps que els clients feia temps que demanaven, i BMW ha respost amb escreix. I és que els clients joves, àvids de tecnologia i noves tendències, ara disposaran d’una pantalla de 6,5 polzades on es podran connectar, sent compatible amb Facebook o Twitter (entre d’altres) i utilitzar-ho tot des del control iDrive, que ara ve de sèrie.

El nou Sèrie 1 disposa d’un tercer any de garantia addicional (o 100.000 km). La carrosseria de 5 portes té un sobrepreu de 1.050 euros respecte de la de 3 portes.

El nou Sèrie 1 de 2015 compta, com a novetat, amb els motors de tres cilindres de 1.5 litres (gasolina i dièsel) que ja munten altres germanastres d’altres gammes, a més de seguir muntant els motors de quatre cilindres tradicionals (també gasolina i dièsel) però optimitzats i revisats per aconseguir més eficiència i prestacions. Com cal, i en el punt més elevat a nivell esportiu, BMW ofereix la versió M Performance, amb propulsor de sis cilindres i 326 CV, denominada M135i. En quant a transmissions, BMW posa a disposició una caixa manual de 6 velocitats o l’automàtica Steptronic de 8 i, fins i tot, la tracció xDrive.

Descarrega’t la revista a l’ AppStore i al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *