Home Actualitat BMW X6 M XDRIVE 3.0D: Un portent equilibrat
BMW X6 M  XDRIVE 3.0D: Un portent equilibrat

BMW X6 M XDRIVE 3.0D: Un portent equilibrat

0
0

P90166908_highRes
Presentada fa pocs mesos, aquesta segona generació del BMW X6 té en la seva versió M XDrive 3.0D (75.300 €) un clar exponent de tecnologia, robustesa, potència i altíssima qualitat, amb gran atractiu, luxúria i estil esportiu. Ens deixem alguna cosa? Creiem que sí. En qualsevol cas, continueu llegint i comproveu-ho.

Text: Albert Alsina | Fotos: BMW

Un SUV de luxe, estil musculós i grans dimensions que combina esportivitat i suavitat és la base essencial del model que ens ocupa. Una versió, la del motor dièsel de 6 cilindres en línia, 258 CV potència, turbocompressor de geometria variable i canvi Steptronic de 8 marxes amb convertidor de parell, amb la qual hem pogut comprovar que la espai i la suavitat no estan renyits amb l’esportivitat i l’eficiència. Poder en tot el règim de revolucions, recuperacions molt notables, finesa de funcionament i consum més aviat contingut (per a un model com aquest) són quatre de les seves millors virtuts.

Y és que aquest nou X6 té una personalitat molt peculiar tant a nivell de disseny, equipament i reducció de pes en general, que ja us vam desgranar mesos enrere a El Motor de Girona. Ara, doncs, ens centrarem en revelar la sensacions de conducció que ens va trametre aquest portentós coupé d’alta volada.

P90166899_highResÀgil i silenciós. La millora en lleugeresa, així com en aerodinàmica, amb un Cx de 0,32, fan que amb aquest nou propulsor, de 13 CV més que el seu predecessor més la tracció permanent XDrive,   la dinàmica de conducció d’aquest X6 M sigui envejable. És majestuós i gran, però també se’l pot conduir de forma còmoda i relaxada sempre que volem (amb un interior silenciós i extremadament suau), a més d’oferir un xassís notablement rígid i de configuració senzilla, amb múltiples ajustaments a nivell de suspensió gràcies al DDC (Dynamic Performance Control) que muntava la nostra unidad, per obtenir, triant amb només un dit, el punt òptim d’esportivitat.

El X6 M XDrive 3.0D ens ha agradat amb escreix. Les dues tones de pes d’aquesta variant no el fan ser gens ni mica mandrós en zones sinuoses, i es mostra àgil i amb una direcció molt precisa i sense balancejar quan es circula de forma dinàmica. Diríem que al volant d’aquest BMW es té la sensació d’estar conduint un vehicle més petit i de menys pes. Una sensació aconseguida gràcies al xassís M adaptatiu, inclòs amb el mode Confort inserit en el DCC.

En vies ràpides es comporta com un autèntic tren sobre rails, amb una posició relaxada i dominant, de gran visualització frontal; talment com si circuléssim amb una berlina però més robusta i prominent. El seu confort és excepcional gràcies al seu refinament, i amb uns consums que no són cap disbarat.

P90166914_highResEntrem en la ciutat i hem de calmar els nostres impulsos esportius per relaxar-nos i esprémer al màxim les ajudes electròniques que ofereix a nivell de sensors en zones d’espai reduït i aparcaments.

Les places davanteres són extraordinàriament àmplies i ben rematades, amb uns seients de gran comoditat i perfecta postura corporal per als seus ocupants. L’estil és càlid i lluminós, amb combinacions sòbries i una qualitat d’acabats perceptible en tots els fronts. L’accés dels ocupants a l’interior és espaiós i fàcil, mentre que l’àmplia capacitat del maleter proporciona un plus de versatilitat a un model esportiu com aquest.

+
Comportament dinàmic Preu elevat
Consum i finesa del motor Capacitats off road
Espai i qualitat general
etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *