Bottas flirteja amb Cadillac i un retorn a la F1

La marca estatunidenca entrarà al Gran Circ la temporada 2026, i ha de firmar a dos pilots
Valtteri Bottas en el paddock de F1. // F1
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

Cadillac arribarà a la F1 la temporada 2026, a la vegada que entrarà en vigor la nova normativa que canviarà els monoplaces de la graella en aquesta recerca d’un major espectacle. Així doncs, la marca estatunidenca es troba en la recta final de negociacions per a la seva alineació de pilots per a aquest nou projecte en el mundial. Un dels noms que sona amb més força per a aquesta plaça és el de Valtteri Bottas. El finlandès vol portar a terme el seu retorn al Gran Circ, i aquesta setmana ha penjat un vídeo en les seves xarxes socials en un to humorístic flirtejant amb el seient de Cadillac.

Vídeo sobre Cadillac en les Xarxes Socials de Valtteri Bottas.

Bottas es troba amb un model SUV de Cadillac i comença la seva picaresca. “Quin seient més bonic!”, diu el pilot mentre posa la mà en el seient del conductor, i després continua: “Veig que hi ha dos seients, tots dos semblen lliures”. El seu acompanyant li pregunta si vol seure-hi, però Bottas respon que “encara no”. Una vegada més, Valtteri utilitza les seves xarxes socials com a eina d’instrumentalització per a assolir els seus objectius, en aquest cas tornar a ser pilot a temps complet de la F1, i deixa clares les seves intencions.

Checo Pérez partia com el corredor amb més possibilitats de formar part d’aquesta alineació per a la pròxima temporada, però des que el nom de Valtteri ha entrat en escena, ha pujat en l’escala de prioritats fins a situar-se en el primer lloc. Malgrat que no es descarta que comparteixin projecte, ha transcendit que el fabricant americà estaria interessat a firmar una parella de pilots amb un experimentat i una jove promesa, i en cas que així sigui, Felipe Drugovich podria deixar de ser el tercer pilot d’Aston Martin per a ser titular a Cadillac; Pérez quedaria fora.

Cadillac entrarà a la F1 en el 2026. // F1

Dan Towriss, cap del grup TWG, qui té aquest projecte en la F1 i posseeix accions d’Andretti Global, Wayne Taylor Racing i Spire Motorsports, serà amb les altes esferes de Cadillac en el GP de la Gran Bretanya a Silverstone, on tindran moltes cites, algunes d’elles amb representants de pilots que són possibles opcions d’incorporació al projecte. El full de ruta que tenen marcat és anunciar el primer pilot en les pròximes setmanes i el segon durant el mes de setembre.

Text: Roger Amores / Foto i vídeo: F1 i Valtteri Bottas

Total
0
Shares
Anterior
Ebro S700: el SUV urbà fet a casa que aposta pel confort i la practicitat

Ebro S700: el SUV urbà fet a casa que aposta pel confort i la practicitat

Un SUV espaiós, còmode i ben equipat, fabricat a Barcelona, que recupera un nom

Posterior
La recuperació de Jorge Martín… a Girona!

La recuperació de Jorge Martín… a Girona!

El de San Sebastián de los Reyes va passar per la capital del gironès les

També et pot interessar
Total
0
Share