Brixton desembarca en el segment de les nakes de mitjana cilindrada amb un model de sensació, tant per la seva estètica com a equipament i dinamisme.
Brixton, pertanyent a el grup austríac KSR, accelera el pols dels usuaris amb carnet A2 amb el seu nou model insígnia que presenta molt bons arguments per centrar l’atenció.
La Crossfire és el seu nou model insígnia, un model ideal per als usuaris amb carnet A2
El disseny gira al voltant de el dipòsit de gasolina amb forma de X reflectint una estètica singular. Destaca la qualitat dels seus components amb pneumàtics Pirelli Angel, frens JJuan i ABS Bosch i suspensions ajustables Kayaba.
La qualitat dels seus components és part del seu atractiu amb pneumàtics Pirelli, frens JJuan i ABS Bosch
La Brixton 500 està impulsada per un motor bicilíndric de 486cc i 47 CV el so recorda a el de la Kawasaki ER-5. El consum mitjà és de 4 litres cada 100 quilòmetres i és capaç de superar els 170 km / h de velocitat màxima.
La Brixton 500 està impulsada per un motor bicilíndric de 486cc i 47 CV
Maniobrable en parada, amb una alçada de seient assequible als usuaris de talla mitjana, la Brixton Crossfire 500 destaca per la seva amabilitat des del primer moment, fàcil de conduir i divertida alhora.
La Brixton Crossfire 500 destaca per la seva facilitat de conducció des del primer moment
El preu, de 5.999 euros, resulta més que interessant en un segment amb moltes rivals tot i que la Crossfire arriba amb excel·lents arguments per triomfar, ja sigui en color gris o negre.
El preu, de 5.999 euros, resulta més que interessant en un segment amb moltes rivals
FITXA TÈCNICA
Brixton Crossfire 500
Motor: 2 cil, en línia
Cubicatge: 486 cc
Refrigeració: líquida
Alimentació: Injecció
Canvi: sis velocitats
Potència màxima: 47 CV a 8.500 rpm
Alçada del seient: 795 mm
Longitud: 2.117 mm
Pes: 180 quilos
Preu: 5.999 euros