La Brixton Glanville 250 X emergeix com una proposta amb una imatge atractiva d’estil srcambler i unes qualitats dinàmiques ideals per anar per la ciutat amb estil propi.
La Glanville 250 X representa l’aposta de Brixton per créixer cap amunt amb la seva primera 250cc
La Glanville 250 X representa l’aposta de Brixton per créixer cap amunt amb la seva primera 250cc, un model que té en la seva estètica, facilitat de conducció i baix consum part dels seus atractius.
Es tracta d’una moto còmoda, anem agafats a un ampli manillar i la ubicació dels estreps augmenten el confort
Es tracta d’una moto còmoda, anem agafats a un ampli manillar i la ubicació dels estreps augmenten el confort. El quadre d’instruments és senzill però inclou el nivell de combustible i de punt mort.
El consum homologat se situa en uns atractius 2,7 litres cada 100 quilòmetres
La potència de el motor és més que suficient per anar per la ciutat còmodament i abordar algun desplaçament extraurbà curt. A més, el consum homologat se situa en uns atractius 2,7 litres cada 100 quilòmetres.
La suspensió destaca per la forquilla invertida i els amortidors amb dipòsit de gas separat
Els pneumàtics ofereixen una bona agafada en sec, no tant en mullat, òbviament. La suspensió destaca per la forquilla invertida i els amortidors amb dipòsit de gas separat, una mica durs aquests últims.
El preu de 3.699 euros augmenta l’atractiu d’un model ideal per als usuari amb carnet A2
En suma és una aposta segura per als usuaris amb carnet A2. El preu de 3.699 euros augmenta l’atractiu d’un model que el Grup KSR, a qui pertany la marca, ha rebatejat com Felsberg 250.