Brixton Glanville 250 X, utilitària amb estil

La Brixton Glanville 250 X emergeix com una proposta amb una imatge atractiva d’estil srcambler i unes qualitats dinàmiques ideals per anar per la ciutat amb estil propi.

La Glanville 250 X representa l’aposta de Brixton per créixer cap amunt amb la seva primera 250cc

 

La Glanville 250 X representa l’aposta de Brixton per créixer cap amunt amb la seva primera 250cc, un model que té en la seva estètica, facilitat de conducció i baix consum part dels seus atractius.

Es tracta d’una moto còmoda, anem agafats a un ampli manillar i la ubicació dels estreps augmenten el confort

 

Es tracta d’una moto còmoda, anem agafats a un ampli manillar i la ubicació dels estreps augmenten el confort. El quadre d’instruments és senzill però inclou el nivell de combustible i de punt mort.

El consum homologat se situa en uns atractius 2,7 litres cada 100 quilòmetres

 

La potència de el motor és més que suficient per anar per la ciutat còmodament i abordar algun desplaçament extraurbà curt. A més, el consum homologat se situa en uns atractius 2,7 litres cada 100 quilòmetres.

La suspensió destaca per la forquilla invertida i els amortidors amb dipòsit de gas separat

 

Els pneumàtics ofereixen una bona agafada en sec, no tant en mullat, òbviament. La suspensió destaca per la forquilla invertida i els amortidors amb dipòsit de gas separat, una mica durs aquests últims.

El preu de 3.699 euros augmenta l’atractiu d’un model ideal per als usuari amb carnet A2

 

En suma és una aposta segura per als usuaris amb carnet A2. El preu de 3.699 euros augmenta l’atractiu d’un model que el Grup KSR, a qui pertany la marca, ha rebatejat com Felsberg 250.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Tall de circulació a la plaça de Germans Sàbat de Girona

Tall de circulació a la plaça de Germans Sàbat de Girona

A partir del proper dimecres 29 d’abril A partir del proper dimecres 29

Posterior
El 20% dels que anaven a treballar en bus o metro farà servir el cotxe

El 20% dels que anaven a treballar en bus o metro farà servir el cotxe

El 20% dels que anaven a treballar en bus o metro farà servir el cotxe

També et pot interessar
Total
0
Share