La Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG) ha celebrat la seva gala anual el 9 d’octubre a l’Auditori de la Sitja de Fornells de la Selva, amb 180 assistents. Durant l’esdeveniment, CAMPS MOTOR SA va ser guardonada amb el Premi a “Empresa de Llarga Trajectòria”, un reconeixement al compromís i continuïtat de la companyia al llarg dels anys, destacant especialment la implicació de les dones en la seva gestió.
Enguany, la gala ha volgut posar l’accent en el paper de la dona dins el món empresarial. Trenta dones directives de diversos sectors van protagonitzar l’acte, simbolitzant la creixent presència femenina en llocs de lideratge. També es va projectar un vídeo històric que reflectia la lluita i l’èxit de dones que han superat les barreres en un món tradicionalment masculinitzat.
A més de CAMPS MOTOR SA, es va premiar l’empresa de les Germanes Verdagues d’Olot pel seu model d’èxit i Liquats Vegetals de Viladrau per la seva innovació i excel·lència. Totes aquestes empreses comparteixen un fet comú: estan liderades per dones, reafirmant el seu paper fonamental en l’economia de la regió.
Text: Roger Amores / Foto: CORVE