CITROËN C4: Trencant motlles

Hem vingut fins a Garage Andreu per provar el nou Citroën C4. La famosa i recurrent berlina del segment C que torna a trencar els codis establerts i anar un pas més enllà per reivindicar-se oferint una original identitat estètica imaginativa, augmentant el confort dels ocupants i adoptant l’innovador programa Citroën Advanced Comfort… per aconseguir una experiència global de conducció especialment còmode.

També hem pogut veure la versió 100% elèctrica, l’Ë-C4, un model pensat per a un ús diari intens i que aconsegueix una autonomia de fins a 350 quilòmetres, amb una entrega de potència realment òptima, accelerant de 0 a 100 en 9,7 segons, i amb tocs tecnològics com un pràctic suport per tablets, 16 zones d’emmagatzematge i una sorprenent noblesa de reaccions i prestacions en qualsevol tipus de carretera.

Amb una carrosseria inspirada clarament amb la d’un SUV, i tres modalitats de propulsió (gasolina, dièsel i 100% elèctrica) aquesta imaginativa berlina fabricada a la planta que té el grup PSA a Madrid, emana una identitat única, amb un etil ferm de línies elegants i de silueta marcadament aerodinàmica. A més, té un interior tecnològic i molt acollidor, amb un ambient relaxat que transmet benestar i amb una habitabilitat molt generosa, sobretot a la part posterior, amb un espai per a les cames realment excepcional.

Per si fos poc, hi ha un gran nombre de combinacions exteriors, concretament trenta-una, i quatre ambients interiors, marcats pels materials càlids, tonalitat sòbries o vives en funció dels gustos de cadascú i pensant sempre amb els ocupants de cara a la seva comoditat tant física com d’ús.

Quan a equipament, la marca francesa l’ha volgut dotar dels nous Amortidors Hidràulics Progressius (una suspensió que treballa amb dos temps), que ofereixen un “efecte alfombra voladora”, o el que és el mateix, un bon plaer de conduir, un bon dinamisme al volant i sempre, amb un benestar a bord realment excepcional. I per si fos poc, tots els sistemes d’ajuda a la conducció que us podeu imaginar.

Per últim, cal destacar els enginys que sempre sorprenen a cada nova versió dels C4. En aquest cas, ens han sorprès l’exclusiu Smart Pad Support (un suport per a tauletes integrat), una consola central i davantal ple de racons on desar objectes i un maleter de 380 litres amb una part inferior de dues posicions ideal perquè els objectes no es moguin tant quan anem ben carregats. Ah! I sense descuidar-nos, com no, de pantalla tàctil de 10 polzades, Connect Play amb Android i Apple, càrrega sense fils, Connect Assist, navegació amb sistema 3D i un llarg etcètera.

Citroën ha reinventat la berlina compacta amb aquest nou C4. Un model molt i molt popular, molt imaginatiu acostant-se als totpoderosos SUV, oferint elegància, fluïdesa i dinamisme amb un toc de caràcter i potència molt ben rematat amb innovació, tecnologia, practicitat i capacitat d’adaptació als nous temps.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Nissan JUKE: l’arma secreta per als trajectes «carmoniosos»

Nissan JUKE: l’arma secreta per als trajectes «carmoniosos»

Un nou estudi revela quins són els principals desencadenants de les disputes al

Posterior
Honda Blanmoto obre una nova botiga a Blanes

Honda Blanmoto obre una nova botiga a Blanes

Blanmoto, concessionari oficial Honda, ha obert una nova botiga a Blanes

També et pot interessar
Total
0
Share