Segons un recent estudi internacional, els distribuïdors de vehicles han augmentat la seva inversió en comunicació digital.
La pandèmia ho ha canviat tot: la nostra manera de viure, la nostra forma de moure’ns, la nostra manera de comunicar-nos… Segons un estudi realitzat per Esendex, els distribuïdors aposten cada vegada més per la comunicació digital.
En el seu informe assenyalen que més d’una quarta part de les empreses d’automoció han augmentat els seus esforços de comunicació amb el client en comparació amb els nivells anteriors a la COVID-19. Però, com tracta el concessionari de acostar-se al client en l’actualitat? Ha canviat respecte fa uns mesos?
Quan es tracta de les comunicacions amb els clients, el 28% de les empreses van assegurar que estan enviant més missatges comercials a clients potencials i existents. Per la seva banda, gairebé la meitat envia la mateixa quantitat (48,5%) que abans de la COVID-19. Una de cada deu empreses va dir que està enviant menys missatges en aquest moment (13%).
Des Esendex assenyalen que en un moment tan difícil per al sector de l’automoció, és especialment important reforçar la comunicació ja que molts concessionaris han hagut de tancar, tornar a obrir… Per això, és important refrescar la informació i mantenir-se prop de el client.