Compra un cotxe integrament per Twitter | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat Compra un cotxe integrament per Twitter
Compra un cotxe integrament per Twitter

Compra un cotxe integrament per Twitter

0
0

Un usuari de Twitter ha comprat un cotxe Nissan exclusivament a través d’aquesta xarxa social. El model venut és un Nissan X-Trail i ha estat lliurat a Barcelona, a petició del client, tot i que les claus li van ser enviades dies abans pel concessionari Nissan Antamotor de La Corunya, que ha estat l’artífex de tota l’operació.

Amb l’evolució i l’increment de l’activitat a través de les xarxes socials, avui dia pot succeir qualsevol cosa a la xarxa; fins i tot una cosa tan insospitat com la compra d’un cotxe. Per primera vegada a Europa, Nissan i el seu concessionari de Antamotor de La Corunya han tancat la venda d’un vehicle exclusivament a través de Twitter: des del primer contacte amb el client fins a la seva decisió final de compra, tot just sis dies més tard, tot ha tingut lloc en l’entorn d’aquesta xarxa social.

#compraruncocheportwitter

Tot va començar a finals de març, quan l’usuari de Twitter Raúl Escolano, català de 38 anys i especialista en màrqueting digital, (@escolano) va exposar la possibilitat de comprar un cotxe a través de Twitter sota l’etiqueta#compraruncocheportwitter. Escolano va llançar un repte a les diferents marques d’automoció a Espanya per poder adquirir un vehicle 100% mitjançant xarxes socials.

Després de la seva crida a la participació de les diferents marques automobilístiques, va ser Nissan, a través del seu concessionari oficial Antamotor, a la Corunya, la qual va respondre de forma més innovadora, utilitzant les pròpies tecnologies de la xarxa social Periscope per ensenyar el cotxe a l’usuari , i amb la total disposició per arribar fins al final a través de la xarxa social com sol·licitava el client. I així va ser.

Una enquesta amb tres finalistes

L’usuari de Twitter va plantejar fins i tot una enquesta a la xarxa social amb tres models finalistes, preguntant als seus seguidors quina era la millor opció. Finalment entre l’opinió d’aquests i la proposta de Nissan, va optar per una unitat del crossover Nissan X-Trail. I tot això, sense que el client veiés ni provés el cotxe en cap moment.

Tot va ser una operació realitzada exclusivament a través de l’àmbit digital, com Escolano havia requerit des de l’inici i a la qual @escolano va anar donant seguiment a través del seu blog.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *