
La connectivitat mòbil és imprescindible pels compradors de cotxes

Un estudi encarregat per Nissan revela fins a quin punt són importants els smartphones a l’hora de comprar un vehicle nou.
L’estudi, amb el qual Nissan busca comprendre la importància del desenvolupament de sistemes d’informació i entreteniment d’última generació en crossovers com el Qashqai, el Juke i el X-Trail, revela el següent:
- El 28% dels compradors de cotxes nous prioritza la connectivitat del cotxe per sobre d’altres prestacions com el consum de combustible
- El 13% no compraria un cotxe que no disposi de connexió a Internet
- El 20% es canviaria a una altra marca per aconseguir millor connectivitat
- Aquesta xifra s’eleva al 41% en el cas dels conductors que passen més de 20 hores a la setmana al seu cotxe.
L’home dels 40 telèfons
Arran de l’estudi, Nissan ha fet una inversió important per garantir que els telèfons s’integren sense interrupcions; un aspecte vital en un moment en què la demanda de dades i descàrregues augmenta. L’equip europeu està liderat per Patrick Keenan, que a Nissan és conegut com “l’home dels 40 telèfons”.
Patrick ha explicat: “Els cotxes d’avui en dia tenen un cicle de vida de cinc o sis anys abans que surti una versió nova, però un telèfon mòbil només estarà en el mercat durant menys de dos anys abans de ser substituït. Fer que els cotxes i els telèfons estiguin sempre connectats és el més important de la meva feina. “