1. Home
  2. Actualitat
  3. La connectivitat mòbil és imprescindible pels compradors de cotxes
La connectivitat mòbil és imprescindible pels compradors de cotxes

La connectivitat mòbil és imprescindible pels compradors de cotxes

0
0
Patrick Keenan, responsable de connectivitat de Nissan
Patrick Keenan, responsable de connectivitat de Nissan

Un estudi encarregat per Nissan revela fins a quin punt són importants els smartphones a l’hora de comprar un vehicle nou.

L’estudi, amb el qual Nissan busca comprendre la importància del desenvolupament de sistemes d’informació i entreteniment d’última generació en crossovers com el Qashqai, el Juke i el X-Trail, revela el següent:

  • El 28% dels compradors de cotxes nous prioritza la connectivitat del cotxe per sobre d’altres prestacions com el consum de combustible
  • El 13% no compraria un cotxe que no disposi de connexió a Internet
  • El 20% es canviaria a una altra marca per aconseguir millor connectivitat
  • Aquesta xifra s’eleva al 41% en el cas dels conductors que passen més de 20 hores a la setmana al seu cotxe.

L’home dels 40 telèfons

Arran de l’estudi, Nissan ha fet una inversió important per garantir que els telèfons s’integren sense interrupcions; un aspecte vital en un moment en què la demanda de dades i descàrregues augmenta. L’equip europeu està liderat per Patrick Keenan, que a Nissan és conegut com “l’home dels 40 telèfons”.

Patrick ha explicat: “Els cotxes d’avui en dia tenen un cicle de vida de cinc o sis anys abans que surti una versió nova, però un telèfon mòbil només estarà en el mercat durant menys de dos anys abans de ser substituït. Fer que els cotxes i els telèfons estiguin sempre connectats és el més important de la meva feina. “

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *