L’Associació CORVE ha celebrat la 5a edició dels Premis als millors alumnes de Cicles de Grau Mig d’Electromecànica a l’Institut Baix Empordà de Palafrugell, a l’Institut públic Narcís Monturiol de Figueres i pels graus, també d’Electromecànica, i Carrosseria de Montilivi. Per a cada centre, hi ha tres guardonats, els tres estudiants més destacats de la promoció 2024. El premi és un diploma que acredita la distinció, una caixa d’eines i un val d’Ad Bosch per a fer un curs de formació tècnica-professional al centre del grup, Eina Digital.

Pel que fa a l’Institut Baix Empordà de Palafrugell, Derek Gil Calderon va rebre el primer premi, Ian Díaz Alarcón el segon, i Kenneth Pagès Salvador Rumbaua el tercer. A l’Institut públic Narcís Monturiol de Figueres, i també començant pel primer, els guardonats han sigut Iker Martínez Verdú i Sergi Tomàs Sánchez. A més, en el centre figuerenc, s’ha atorgat un premi a un alumne del Cicle Superior, Martí Descamps Quera. Referent a Montilivi, els alumnes premiats del Grau Mig d’Electromecànica, han estat Frank González Prochazka, Marc Montero i Peña i Luciano Zalazar Allende, en aquest ordre. Pel Grau Mig de Carrosseria, s’ha distingit com a millor a Marc Bassà Soler i al Grau Superior, Oriol Benito Guasch.
Una iniciativa molt interessant que incentiva als alumnes a una bona formació i que premia tan al seu bon rendiment com al dels seus docents.
Text: Roger Amores / Fotos: CORVE