
CORVE i l’IES Montilivi posen en marxa la 2a fase de l’estudi PNEUS.gi
CORVE, Associació de Comerç i Reparació de Vehicles i Embarcacions de les comarques gironines va signar l’any 2013 amb l’Ies Montilivi i la col·laboració de Michelin i l’Ajuntament de Girona un acord per al desenvolupament, per un periode de 3 anys, d’un estudi per avaluar l’estat dels pneumàtics dels vehicles que circulen a la ciutat de Girona.
Es tracta d’un projecte amb dues finalitats: pedagògica per als alumnes de Grau Mitjà i Superior de l’Institut, que són qui realitzaran l’estudi com un exercici pràctic i tècnic per la informació extreta, i la vàlua de l’estudi com a eina per a l’avaluació de la situació en relació a un element de seguretat molt important com són els pneumàtics.
Els resultats obtinguts l’any passat van ser molt interessants i rellevants, i d’un alt interès perquè van reflectir dades molt importants. Totes les parts van coincidir en que seria interessant comparar les dades dels 3 anys per poder treure conclusions més ajustades.
Per a la consecució de la finalitat de l’acord signat és previst que el proper dia 26 de març tingui lloc la jornada formativa que marcarà l’inici a l’estudi del segon any de l’acord.
El dia 2 d’abril és la data en què els alumnes amb la col·la boració dels Agents Cívics i la Polícia Local es desplegaran a diferents indrets de la ciutat per a la recollida de dades. Com a novetat, aquest any Michelin farà un seguiment especial del treball.