Crònica I Clàssic La Selva

El dia 3 de setembre es va celebrar a la població de Santa Coloma de Farners la primera edició del Clàssic La Selva, quarta prova puntuable per la Copa Gironina de Regularitat. 

La prova estava formada per 300 km i 11 zones de regularitat, i com a novetat l’organització va preparar un tram d’habilitat que es repetia tres vegades al polígon Mas Llorenç, als afores de la població. Durant tot el dia també hi va haver exhibicions d’speed-car i vehicles de ràdio control a càrrec de Drift-cat. 

A 2/4 de 10 del matí començaven les verificacions administratives i tècniques al pàrquing dels Saioners, on els 55 vehicles es preparaven per la sortida, prevista a les 12 del migdia. Trams mítics com Brunyola, Cladells, Collsaplana i Coll de Ravell eren alguns dels trams que els participants es trobarien, ja que el recorregut era secret fins a les 8 del matí del mateix dissabte. 

Entre d’altres, els equips Juan Pedro Garcia–Sergi Giralt, Cristina Fernández–Miquel Silva o Pere Pla–Joan Feliu eren alguns dels candidats a la victòria final. Cal destacar la participació de dos equips de la Catalunya Nord i la expilot de motos Paula Guixeras amb Maggie Gutiérrez de copilot. Tampoc es van voler perdre la prova, que fa trenta anys es celebrava per les mateixes carreteres, pilots de l’època com Pere Pla, Josep Panella, Ramon Vidal i David Guixeras fent les tasques de vehicle 000. 

A les 12:00 h es donava el tret de sortida a la primera secció, amb 6 especials. L’equip format per Roland Planes-Cristophe Valls amb el seu Toyota Celica es posaven líders de la prova seguits de Juan Pedro Garcia–Sergi Giralt amb un Lancia Autobianchi Abarth i Cristina Gómez–Miquel Silva amb un Opel Corsa. 

Sota amenaça de pluja, la segona secció estava formada per 5 especials. L’equip Garcia–Giralt es posava líder, seguit de l’equip de la Catalunya Nord Planes-Valls i de Cristina Gómez–Miquel Silva que varen realitzar una prova impecable. A la Categoria Iniciació, gran ral·li de Valentín i Alan de Tena que varen finalitzar en una meritòria 6a posició de la general. L’equip de la Garrotxa format per David Garrigoles i Sílvia March varen realitzar un ral·li de menys a més imposant-se al tram d’habilitat. 

En la categoria de motos, formada per dos equips, la victòria va ser per l’equip format per Javier Sastre–Octavio Sastre amb BMW/R100GS. 

La prova va agradar a tots els participants i va concloure amb el lliurament de premis. 

La propera prova es farà el dia 8 d’octubre amb el V Ral·li Ripollès Clàssic


CLASSIFICACIÓ GENERAL 

1. J.P.Garcia/S.Giralt; Autobianchi Abarth; BCN/Mediterrània; 83,10 p 

2. R.Planes/C.Valls; Toyota Celica; SDV66/Decoupe; 109,20 p 

3. C.Gomez/M.A.Silva; Opel Corsa; Mediterrània; 113,20 p 

4. D.Garrigolas/S.March; VW Golf GTI MK2; Pneumàtics Pekin; 114,80 p 

5- C.Simon/R.Ferrés; VW Golf GTI MK2; Mediterrània; 125,10 p 

CATEGORIA INICIACIÓ 

V.de Tena/A. De Tena; Renault 5 GT Turbo; CRS/Kars&Cars; 126,10 p 

CATEGORIA MOTOS 

J.Sastre/O.Sastre; BMW R 80 G/S; Club BCN; 1966,90 p 

Total
1
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Anterior
Ford prova una nova tecnologia per augmentar la seguretat visual

Ford prova una nova tecnologia per augmentar la seguretat visual

La nova tecnologia pot projectar en la carretera adreces, límits de velocitat o

Posterior
Nou Mercedes-Benz GLC: Més dinàmic, potent i electrificat en totes les seves versions

Nou Mercedes-Benz GLC: Més dinàmic, potent i electrificat en totes les seves versions

Gràcies a l’elevada autonomia elèctrica és possible recórrer la majoria

També et pot interessar
Total
1
Share