CUPRA Born: Sorprenentment elèctric

Avui tenim entre les mans un model compacte, elèctric… amb molt i molt picant: el CUPRA Born. I per fi el tenim matriculat gràcies a Proauto CUPRA. En un vídeo anterior ja us vam descobrir tots els seus secrets, detalls estètics, percepció interior i tecnologia… que són molts i que trobareu en aquest enllaç que apareixerà per aquí dalt. Però ara ja no ens conformem amb només mirar-lo. Anem a veure amb què ens sorprèn aquest CUPRA Born!!!

Però abans d’entrar en matèria, només destacar que per aquells incrèduls que sempre hi ha arreu, aquest CUPRA no és un ID.3 camuflat. Primer perquè el seu disseny és més irracional i emocional, té més energia i potència (però igualment sostenible), una tecnologia més avançada, un interior més qualificat que t’embolcalla i desprèn esportivitat amb seients de tipus backet, volant esportiu i acabats específics marca de la casa, i una configuració específica de suspensions, xassís adaptatiu i electrònica ajustada.

Què creieu… divertit o no?

Doncs sí!!! Molt divertit. I és que els 204 CV de potènciai 310 Nm de parell permeten transportar-te en poc més de 7 segons fins als 100 km/hora. No són xifres escandaloses, però la forma com transmet la potència des de les rodes posteriors, el nivell de sensacions i reaccions i com les comunica… En resum. És un model que et convida a jugar i que fa que la conducció sigui molt viva, divertida i passional.

Aquest impuls s’amplifica gràcies al bon dinamisme de la plataforma, al Control del Xassís Adaptatiu, un repartiment de pesos del 50:50, un centre de gravetat molt baix, unes suspensions ajustades per adaptar-se millor als revolts i al bon rendiment que ofereixen els pneumàtics i les llandes Aero de 20”. Senzillament, m’encanta!!! A més, l’espai del conductor, gràcies a la bona subjecció dels backets i que en aquest cas, en contra del seu cosí ID.3, disposa de consola central i aquesta està pensada per aguantar el nostre tren inferior quan estem conduint amb el ganivet entre les dents…

Però abans de tornar-lo al concessionari, no hem comentat res de les places posteriors, de la capacitat del maleter… I què. En aquest cas, no és rellevant. I és que amb aquest CUPRA 0 emissions el que pots sentir és una experiència de conducció molt diferent. Allò que, a molts, realment ens importa. És un compacte esportiu i divertit? CUPRA ha aconseguit anar un pas més enllà? Doncs sí. I encara més tractant-se d’un un model 100% elèctric amb un futur realment esperançador.

Per a més informació contacta amb Proauto CUPRA.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Moto GP arrenca motors

Moto GP arrenca motors

Després d’un període de vacances torna el mundial de motociclisme més

Posterior
Afectacions circulatòries a la ciutat de Girona amb motiu de les festes de carnestoltes

Afectacions circulatòries a la ciutat de Girona amb motiu de les festes de carnestoltes

El dissabte 26 de febrer se celebrarà la festa de carnestoltes al barri de Sant

També et pot interessar
Total
0
Share