1. Home
  2. Actualitat
  3. CUPRA León e-Hybrid: Ecològic d’altes prestacions
CUPRA León e-Hybrid: Ecològic d’altes prestacions

CUPRA León e-Hybrid: Ecològic d’altes prestacions

0
0

El nou CUPRA León es vol convertir en un autèntic referent en esportivitat en un segment on hi ha una competitivitat ferotge. I per mantenir els seus contrincants a ratlla, la marca ha decidit dotar-lo d’una personalitat i una exclusivitat d’alt nivell. I ho ha fet, ni més ni menys, que amb un producte híbrid endollable d’altes prestacions i amb etiqueta “0”.

Fabricat sobre la plataforma MQB Evo, el CUPRA León e-Hybrid presenta un disseny realment agressiu, amb una graella negra recoberta d’un marc d’alumini i malla en efecte 3D, paraxocs amb entrades d’aire brutals, grup lumínic Full LED de sèrie, una varietat de llandes molt estilitzades i un zona posterior molt dinàmica amb escapament integrats en el difusor posterior.

A l’interior destaquen els magnífics seients de tipus baquet, els quals creen una atmòsfera molt esportiva on no hi falten detalls, ja característics de CUPRA, a més d’un climatitzador de tres zones, instrumentació digital amb pantalla de 10,25 polzades replet de dades i amb sistema multimèdia i info entreteniment Full Link compatible amb Apple CarPlay i Android Auto, control gestual i navegador amb mapes 3D, entre d’altres.

Aquest CUPRA León e-Hybrid és el primer híbrid endollable de la jove marca premium, i ha nascut amb la intenció de portar l’electrificació cap a un estadi d’altes prestacions, trencant el mite de què l’electrificació i l’esportivitat no són gaire amigues. Un automòbil que combina un motor de gasolina TSI d’1.4 litres i quatre cilindres, de 150 CV amb un motor elèctric de 85 kW, el resultant dels quals ofereix 245 CV de potència i 400 Nm de parell.

Amb aquestes xifres, aquest “ecològic” León és capaç d’accelerar de 0 a 100 km/h en només 6,7 segons, aconsegueix una velocitat de 225 km/hora i ho fa amb una acceleració realment plena i intensa, amb una ràpida entrega del parell amb una resposta realment sublim des de molt baixes revolucions, mentre que a alt rendiment ens catapulta cap endavant sense cap tipus de mirament.

El xassís rebaixat li aporta un nivell d’estabilitat i agilitat extraordinaris, amb una direcció ràpida i molt precisa, i sense cap tipus de penalització per l’excés de pes de les bateries. És realment eficaç, amb unes suspensions de tacte esportiu i una frenada Brembo d’allò més convincent.

Amb quatre modes de conducció disponibles, Comfort, Sport, CUPRA i Individual, aquest CUPRA modifica els paràmetres per ajustar-se al màxim a les necessitats del conductor (so inclòs), amb una interessant opció al mode individual amb un reglatge en 15 ajustos diferents de la impressionant suspensió adaptativa DCC d’arquitectura McPherson al davant i multibraç al darrera.

Ei… però no oblidem que és un híbrid endollable. I per tant, hem de tenir ben present que, gràcies a la bateria, sempre arrenca en mode elèctric sense gastar ni una gota de gasolina, podent arribar fins als 130 km/hora, la qual es carrega amb 3 hores i 42 minuts amb un carregador de corrent alterna de 3,6 kW, en 5 hores i 48 minuts amb un endoll domèstic convencional i, gràcies a la App CUPRA Connect i la seva funció e-Manager, permet gestionar la càrrega de manera remota a través del teu smartphone.

Aquest diferencial compacte ecològic de caràcter esportiu que ha creat CUPRA ens ha encantat pel seu rendiment dinàmic, pel seu esperit esportiu i per l’ampli equipament de sèrie, demostrant que quan a disseny, acabats, prestacions i comportament amb una etiqueta “0” estampada al parabrisa… no té rivals.

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *