El CUPRA León continua impulsant les seves qualitats esportives amb l’arribada del nou acabat VZ CUP. Aquesta nova versió és un tribut als models CUP de competició, i aporta una nova dimensió d’aquest compacte, tant amb carrosseria de 5 portes com el familiar Sportstourer.
Aquest acabat augmenta el comportament dinàmic del CUPRA León amb la incorporació d’uns pneumàtics semislick Bridgestone Potenza Race, (disponibles de sèrie en les versions de gasolina TSI), i del sistema de frens Brembo. Així mateix, el seu disseny també aporta un caràcter encara més esportiu i emocional amb la integració de diferents elements. Els nous fars Matrix LED de sèrie, augmenten l’efectivitat de nit.
El seu disseny exterior es presenta més radical en integrar de sèrie llandes de 48 cm (19’’) en tons negre i Copper, faldons laterals CUPRA, o el spoiler darrere en fibra de carboni (per a la versió 5 portes). L’habitacle és ara més emocional gràcies a la gran presència dels nous seients esportius CUPBucket d’aspecte realment esportiu, el volant amb botons satèl·lit, repunts en color Copper per tot el quadre de comandament, i el sostre panoràmic practicable.
El CUPRA León VZ CUP està disponible amb diferents opcions mecàniques i en tots dos tipus de carrosseria, entre les quals s’inclouen la versió híbrida endollable 1.4 e-HYBRID de 245 CV, el motor de gasolina 2.0 TSI 300 CV, i el 2.0 TSI 310 CV DSG 4Drive (disponible en el Sportstourer), que reflecteixen l’esperit i el caràcter prestacional de la marca.
El CUPRA León ja oferia una experiència de conducció única gràcies als seus motors altament avançats, a la seva tecnologia aplicada al xassís i a la sofisticació del seu disseny exterior i interior. Tot això, unit a una experiència d’usuari digitalitzada i connectada, i als últims sistemes d’assistència a la conducció, fan del compacte esportiu espanyol, un dels vehicles més atractius del seu segment.
Així mateix, des d’el mes de juny passat, totes les versions e-HYBRID del CUPRA León van veure augmentat el seu rendiment amb la introducció de millores que afecten l’apartat del xassís en les dues variants híbrides endollables (204 i 245 CV): el xassís del CUPRA León e-HYBRID redueix la seva altura lliure al sòl en 25 mil·límetres, la qual cosa millora el centre de gravetat i la seva aerodinàmica; i permet incorporar de manera opcional el sistema de frens Brembo. Ara, a més, els clients de les versions e-HYBRID del CUPRA León, podran optar per l’acabat VZ CUP, augmentant més si cap l’esportivitat, l’exclusivitat i l’emoció de conduir un CUPRA.