Digitals, interconnectats i intuïtius: els sistemes d’infoentreteniment de l’Skoda Octavia

El conductor entra en el seu ŠKODA OCTAVIA i una pantalla central de 10 posades li dóna la benvinguda pel seu nom. El telèfon intel·ligent es connecta amb el sistema de infoentreteniment de forma automàtica i sense fil. El seient del conductor es mou elèctricament cap a la posició preferida, i els retrovisors exteriors s’ajusten automàticament. El Climatronic ja coneix les seves preferències de temperatura i pot posar canal de ràdio desitjat amb un simple gest. El conductor li diu a l’assistent digital Laura d’ŠKODA a on vol anar, i el sistema de navegació calcula en línia la ruta òptima cap a la destinació. Fa uns anys, aquesta escena hagués estat pràcticament inimaginable, però ja és avui una realitat gràcies a la tercera generació dels sistemes modulars d’infoentreteniment de l’OCTAVIA – i aquests sistemes són tan intuïtius a l’ús com un smartphone. Així mateix, el conductor pot personalitzar i dividir la pantalla en funció de les seves preferències i configurar la pantalla d’inici amb les funcions més importants.

En menys d’una dècada, el telèfon intel·ligent ha revolucionat la manera com fem servir els telèfons mòbils. Avui dia, gairebé ningú troba a faltar el clàssic teclat: tocar, lliscar i desplaçar són funcions intuïtives, i el cada vegada més popular control de veu fa que fer servir un mòbil sigui encara més fàcil. ŠKODA ha traslladat consistentment aquests conceptes operatius als sistemes d’infoentreteniment del nou OCTAVIA i incorporat al funcionament intuïtiu d’un smartphone, així com les possibilitats de nous assistents de veu, al model.

Reiner Katzwinkel, Director de Desenvolupament Elèctric i Electrònic en ŠKODA AUTO, diu: “El nou OCTAVIA és encara més digital i interconnectat i mai ha estat tan fàcil d’utilitzar. La quarta generació del nostre best-seller té un sistema d’infoentreteniment completament nou, que ŠKODA fa servir per primera vegada a aquesta escala. Comparat amb la generació anterior, la tecnologia i l’operativitat del sistema, així com la gamma de funcions, suposen un gran canvi que fa que la conducció sigui fins i tot més segura i còmoda”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Nou Ë-C4 – 100% elèctric i nou C4: es descobreix la berlina Citroën de nova generació!

Nou Ë-C4 – 100% elèctric i nou C4: es descobreix la berlina Citroën de nova generació!

Després de la seva ofensiva al territori SUV marcada pels reeixits llançaments

Posterior
La Montesa Cota 301RR, nominada al Delta d’or del disseny industrial

La Montesa Cota 301RR, nominada al Delta d’or del disseny industrial

A l’èxit comercial de la nova Montesa Cota 301RR s’uneix ara un dels

També et pot interessar
Total
0
Share