Home Actualitat DS llança un sistema per atendre interactivament possibles clients
DS llança un sistema per atendre interactivament possibles clients

DS llança un sistema per atendre interactivament possibles clients

0
0

DS ha llançat l’atenció personalitzada als seus cilents des de casa i a través d’una tecnologia desenvolupada per Whisbi.

Un dels vehicles DS que es poden veure interactivament (Foto: DS)
Un dels vehicles DS que es poden veure interactivament (Foto: DS)

Per utilitzar aquesta forma de descobrir un nou model només cal accedir a www.driveds.es i al pop-up Vols veure el Nou DS 4? al web de la marca. Un assessor entra en contacte amb l’internauta i, gràcies a les seves Google Glass o a la seva càmera del telèfon intel·ligent, és capaç de mostrar-li, en viu i amb tot luxe de detalls, l’exterior i l’interior del vehicle, com si estigués en el concessionari. També respon a les possibles dubtes i li pot guiar a través del configurador, fins i tot gestionar les sol·licituds de catàleg o de prova del vehicle. Tot això és possible abans que els models arribin a la xarxa comercial.

La presentació en línia del Nou DS 4 està activa en horari ininterromput de dilluns a divendres de 10 del matí a 9 del vespre. Fora d’aquest horari, i en cas de no poder contactar amb l’assessor, l’internauta té la possibilitat de facilitar el seu número de telèfon i la seva disponibilitat per a ser contactat i descobrir, de primera mà, la nova experiència de connectivitat amb el Nou DS 4 .

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *