1. Home
  2. Actualitat
  3. DS llança un sistema per atendre interactivament possibles clients
DS llança un sistema per atendre interactivament possibles clients

DS llança un sistema per atendre interactivament possibles clients

0
0

DS ha llançat l’atenció personalitzada als seus cilents des de casa i a través d’una tecnologia desenvolupada per Whisbi.

Un dels vehicles DS que es poden veure interactivament (Foto: DS)
Un dels vehicles DS que es poden veure interactivament (Foto: DS)

Per utilitzar aquesta forma de descobrir un nou model només cal accedir a www.driveds.es i al pop-up Vols veure el Nou DS 4? al web de la marca. Un assessor entra en contacte amb l’internauta i, gràcies a les seves Google Glass o a la seva càmera del telèfon intel·ligent, és capaç de mostrar-li, en viu i amb tot luxe de detalls, l’exterior i l’interior del vehicle, com si estigués en el concessionari. També respon a les possibles dubtes i li pot guiar a través del configurador, fins i tot gestionar les sol·licituds de catàleg o de prova del vehicle. Tot això és possible abans que els models arribin a la xarxa comercial.

La presentació en línia del Nou DS 4 està activa en horari ininterromput de dilluns a divendres de 10 del matí a 9 del vespre. Fora d’aquest horari, i en cas de no poder contactar amb l’assessor, l’internauta té la possibilitat de facilitar el seu número de telèfon i la seva disponibilitat per a ser contactat i descobrir, de primera mà, la nova experiència de connectivitat amb el Nou DS 4 .

tags:

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *