Home Actualitat Ducati Scrambler: La ‘piu bella’
Ducati Scrambler: La ‘piu bella’

Ducati Scrambler: La ‘piu bella’

0
0

Ducati recupera un model icònic per crear un nou món al seu entorn, amb tocs clàssics i tecnologia actual. El futur ho dirà, però d’inici sembla que l’èxit truca a la porta de la marca de Borgo Panigale.

217-Ducati_Scrambler_Palm_Spring_10

Text: Sergi Mejías | Fotos: Ducati.

No ens cansarem de repetir-ho, les motos amb una forta imatge estètica que mira cap al passat atrauen. Fins i tot BMW s’hi va atrevir amb la preciosa NineT. I ara arriba el torn de Ducati. Com no podia ser de cap altra manera, la firma italiana viatja al seu passar per portar-nos un model de rabiosa actualitat que no deixa impassible a ningú: la Scrambler.

160-27 DUCATI SCRAMBLERCom que pot ser que a molts de vosaltres no os soni, perquè a Espanya aquest model es va comercialitzar en la dècada dels 70 amb la denominació Road, farem un ràpid repàs a la seva història apuntant-vos que en el seu moment va ser dissenyada d’acord amb les indicacions dels importadors nord-americans de Ducati, i que hi van haver versions des de 50 cc fins a 350 cc. La primera Scrambler va entrar en producció l’any 1962 i la fabricació va cessar el 1975. Aquest model va ser un èxit rotund perquè va captar l’esperit rebel i inconformista de l’època. I ara ho tornarà a ser. Si voleu saber per què, tot seguit us ho expliquem.

El disseny, la imatge que destil·la, és la gran raó de ser de la Scrambler. Es tracta d’un model que entra pels ulls, pur amor a primera vista d’un model que, segons Ducati, “no és una moto ‘retro’ sinó tot el contrari, pretén mostrar com seria avui dia aquell llegendari model si la marca italiana no l’hagués deixat de fabricar”. El far rodó, un dipòsit en forma de llàgrima juntament amb una minimalista part posterior són els artífexs d’aquest enamorament.

206-Ducati_Scrambler_Palm_Spring_21Però és que, a més, Ducati diversifica la proposta amb  quatre versions. A la Icon, disponible en colors groc i vermell, se n’hi afegeixen altres tres: Urban Enduro, Full Throttle i Classic. La Urban Enduro, amb la seva pintura Wild Green, està enfocada als entusiastes de l’estil enduro que es mouen en un entorn urbà però sense voler renunciar a fer alguna escapada en camp obert. La versió Full Throttle neix orientada cap als pilots incombustibles amants del món ‘racing’. Finalment, la Classic és pels devots dels detalls i del ‘look’ dels 70 que busquen diversió sense compromís i confort en una moderna moto pel dia a dia.

La Scrambler arriba impulsada pel més que conegut bicilíndric en L que donava vida a la Monster 796. Defenestrat el motor d’aire de les Monster (ara totes són Testastretta amb refrigeració líquida), la firma de Borgo Panigale treu el màxim rendiment de tan coneguda mecànica muntant-ne una evolució en la novedosa Scrambler, la qual ofereix 75 CV (12 CV més que en el seu dia la Monster) i un interval de manteniment de 12.000 quilòmetres.

216-Ducati_Scrambler_Palm_Spring_11ABS de sèrie, frenada Brembo, pneumàticos Pirelli MT 60 RS, un quadre d’instruments digital, minimalista i limitable per el carnet A2 formen tota una sèrie de detalls que podeu descobrir per vosaltres mateixos. Com heu pogut veure, la Scrambler reuneix tots els arguments per triomfar, des d’una estètica trencadora i una gran facilitat de conducció fins a un preu molt atractiu, ja que les tarifes comencen des dels 8.350 euros de la Icon vermella. Ah! i no és només ‘la piu bella’, la més bella, sinó que, com us dèiem, al seu entorn ha sigut creat un món. Fixeu-vos només en la quantitat d’accessoris que s’han desenvolupat per a l’Scrambler, i no cal que us diem tot l’equipament disponible pel seu propietari. Una passada! I és que Ducati ha creat una nova marca, la marca ‘Ducati Scrambler’. I posats a descobrir el nou món, no deixeu de visitar la seva web:  http://scramblerducati.com/es/.

 

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *