El 53% dels usuaris que vol comprar-se un cotxe aposta per un VO de menys de 5 anys

Els 3 principals criteris a l’hora de triar un VO entre els futurs compradors són el preu, la seva seguretat i la comoditat

Gairebé el 40% dels enquestats es planteja un model de quota mensual, majoritàriament de rènting a particulars

Coches.net ha presentat l’estudi “Hàbits en la compra del VO i VO jove 2020”. L’estudi s’ha presentat en el marc del IV Observatori del VO de la Distribució Oficial organitzat per Faconauto, la patronal de concessionaris. Segons les conclusions de l’estudi, el 53% dels usuaris que s’estan plantejant la compra d’un vehicle, aposten per la compra d’un vehicle jove, és a dir, de menys de cinc anys d’antiguitat. De fet, segons els resultats de l’estudi, el 44% de les persones que acaben de comprar-se un vehicle d’ocasió, han optat per un d’aquestes característiques. Les persones que trien un VO jove ho fan per diferents motius, entre els quals destaquen el preu (70%), la seguretat (64%) i la comoditat (48%).

Segons Marcel Blanes, responsable de relacions institucionals de coches.net, “l’interès pel vehicle d’ocasió de menys de 5 anys creix de forma important respecte a anys anteriors, però observem també que la venda de vehicles nous durant aquest període de temps s’ha vist afavorida gràcies, en gran mesura, a l’esforç fet per concessionaris i marques al oferir uns descomptes realment molt interessants”.

També cal destacar que el 70% dels propietaris d’un vehicle d’ocasió jove tria fer el seu manteniment en un concessionari oficial, 12 punts més que el 2019 quan els que triaven aquesta opció eren el 58%. Segons l’estudi, els usuaris trien un concessionari oficial per la garantia (53%) i pel coneixement del producte (48%).

Raúl Morales, director de comunicació de Faconauto afirma que “les dades que llança aquesta enquesta reforcen el paper dels concessionaris com experts, assegurances i de garantia. Per això, no és estrany que els propietaris confiïn massivament en ells per al manteniment del seu vehicle. El concessionari sempre va de la mà del comprador guiant en tot moment i posant al seu servei la seva experiència i coneixements de el vehicle i del mercat adaptant-se a la figura de cada comprador”.

 

Gairebé un 40% dels enquestats es plantegen un model de quota mensual

Segons l’estudi de coches.net, un 37% dels usuaris estarien disposats a plantejar-se un model de quota mensual, majorment el de rènting a particulars (79%). Entre els altres models de quota mensual que es plantegen, el menys triat és el sharing, amb tan sols un 8%, després el pagament per subscripció, amb un 18% i el pagament per ús, que amb un 26% se situa com a segona opció de quota mensual després del rènting a particulars. Entre els motius pels quals el 63% dels enquestats no es plantejarien el model de quota mensual, destaca la preferència de tenir un cotxe en propietat (52%) i el preu (38%).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
HEM VIST LA LLUM

HEM VIST LA LLUM

El centre de l’habitacle del nou CUPRA Formentor està presidit per un davantal

Posterior
Moto Guzzi V85 TT: Trail seductora

Moto Guzzi V85 TT: Trail seductora

La Moto Guzzi V85 TT sorprèn gratament des del primer cop d’ull i sedueix amb el

També et pot interessar
Total
0
Share