Home Actualitat El 60 % de les vendes del nou Nissan LEAF han estat a clients particulars
El 60 % de les vendes del nou Nissan LEAF han estat a clients particulars

El 60 % de les vendes del nou Nissan LEAF han estat a clients particulars

0
0

Canviant les regles del joc… En el primer mes de venda en concessionaris, el 60 % de les vendes del nou LEAF han estat a clients particulars

En el primer mes de venda del nou LEAF, ja se n’han matriculat un total de 145 unitats i s’ha aconseguit una quota de mercat del 33 %, és a dir, un de cada tres turismes elèctrics venuts el mes d’abril ha estat un LEAF. A més del bon comportament del Nissan LEAF al mercat, el que destaca és el canal a través del qual ha tingut lloc. Gairebé el 70 % de les vendes del Nissan LEAF del mes d’abril es van realitzar a clients particulars, i la tendència es manté. Això ens dona una idea de com l’interès del públic pels vehicles elèctrics 100 % zero emissions comença a deixar-se notar.

La tendència de les vendes en el mercat del vehicle elèctric 100 % zero emissions era justament la contrària. L’any 2017, el 80 % dels turismes elèctrics que es van vendre a Espanya van ser comprats per empreses, i només el 20 % els van comprar particulars. El Nissan LEAF està canviant aquesta tendència.

«El nou Nissan LEAF canviarà les regles del joc de la mobilitat intel·ligent», va assegurar fa un parell de mesos Marco Toro, conseller director general de Nissan Iberia, i, sens dubte, s’està complint la seva previsió. Ja s’han registrat fins a la data d’avui més de 1.000 comandes del Nissan LEAF en només cinc mesos, tot i que l’abril ha estat el primer mes de venda en concessionaris.

Des que el 2011 vam llançar el Nissan LEAF, i vam crear a partir de zero el segment dels vehicles elèctrics, se n’han venut molts, de LEAF, de manera que un de cada tres turismes elèctrics que circulen per les nostres carreteres a dia d’avui és un Nissan LEAF. Aquest any la previsió de vendes del nou LEAF és fer tantes operacions com LEAF s’han venut en tota la història del mercat espanyol. De moment, el ritme és adequat per complir aquest objectiu.

El Nissan LEAF també ha batut rècord en vendes per internet, ja que, en només dos mesos, s’han venut les 200 unitats de la versió inicial del Nissan LEAF 2.ZERO que van sortir al mercat via internet, demostrant així que aquest vehicle ha arribat per canviar les regles del joc.

Tot i aquesta millora, el conseller director general de Nissan Iberia ha apuntat que encara falta molt camí per recórrer a Espanya. «L’enlairament definitiu no depèn només de si les marques som capaces d’oferir cada dia productes millors. També el govern espanyol ha d’establir les bases perquè això passi.»

Sens dubte, perquè el Nissan LEAF tingui èxit al mercat hi ha de contribuir la xarxa de recàrrega que Nissan disposa a Espanya. Més del 65 % dels punts de recàrrega ràpida que hi ha a Espanya pertanyen a Nissan, a través de la seva xarxa de concessionaris. Però no només és responsabilitat de les marques assegurar una bona xarxa de punts de recàrrega, sinó que hi ha d’haver implicació tant pública com privada.

Cal recordar que, a més de la millora en la bateria, el nou Nissan LEAF ve equipat amb tots els elements de la Mobilitat Intel·ligent de Nissan. Incorpora el ProPilot (la primera fase de la conducció autònoma de Nissan), el ProPilot Park i l’e-Pedal, característiques que no només faran que canviïn les regles de la Mobilitat Intel·ligent a Espanya sinó que també permeten que la marca tingui excel·lents expectatives amb aquest model, tal com està demostrant el mercat.

Sobre Nissan a Espanya

Nissan compta amb tres centres de producció a Espanya: Barcelona, Àvila i Cantàbria, on fabrica el turisme Nissan Prémer, la furgoneta NV200 amb la seva versió 100 % elèctrica e-NV200 i el nou pick-up Navara; i el camió lleuger NT400/Cabstar. A més, Nissan Espanya té un centre d’R+D per a motors i desenvolupament de vehicles industrials lleugers, així com centres de recanvis i de distribució. La seu de vendes d’Espanya i Portugal es troba a Barcelona. En total, més de 5 000 persones treballen a Nissan Espanya, i el 2017 es van produir més 100 000 vehicles.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *