Home Actualitat El coronavirus, primer tema de conversa online dins el sector de l’automòbil
El coronavirus, primer tema de conversa online dins el sector de l’automòbil

El coronavirus, primer tema de conversa online dins el sector de l’automòbil

0
0

Un informe de Geom Index revela que les notícies referides al coronavirus i lligades al sector del motor són el primer tema de conversa en línia

Sens dubte, el coronavirus ha copat l’actualitat de tots els àmbits de la nostra vida. El sector de l’automòbil i els concessionaris també han patit aquest col·lapse mediàtic amb notícies relacionades amb la crisi sanitària. Així ho testifica un informe d’Geom Index que analitza la presència de la indústria de l’automoció a Internet durant el coronavirus. 

En una de les seves últimes versions s’assegura que les notícies referides al coronavirus i lligades al sector són el primer tema de conversa en línia en la indústria. De fet, estan molt presents les principals pàgines i mitjans dedicats al món del motor. En l’acumulat de la setmana ascendeixen fins al 22% de les mencions totals.

Per darrere del coronavirus, Volkswagen amb un 10% és la marca amb més presència a Internet i les publicacions més destacades. La segueixen altres com BMW (9%), Seat (7%), Ford (5%) i Renault (5%). El total de la resta de marques sumen un 42% de la presència a Internet de el sector de l’automoció.

Segons indica l’informe, la majoria de converses (89,65%) es produeixen en xarxes socials. El segueixen les pàgines webs amb un 7,68% i les revistes amb un 2,66%. El repartiment de la conversa pel que fa a la temàtica, independentment de l’actualitat del coronavirus, és liderat pel disseny dels vehicles (48,43%) . El segueixen altres aspectes com la conducció (24,68%) o el motor (15,88%).

Els models de vehicles amb més conversa al món online

Pel que fa als models vehicles que més conversa generen a nivell online, Geom Index situa en primera posició al Volkswagen ID Buzz . Completen el rànquing altres models com el Ford Explorer o l’Audi A3 Sportback.

Aquests models han aconseguit generar més conversa entre els usuaris gràcies a diferents publicacions en xarxes socials . Destaquen, especialment, les realitzades a YouTube i Facebook. Audi és una de les marques, segons l’informe, que més engagement té en les principals xarxes socials: Twitter, Facebook i Instagram.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *